با تکمیل جمع چهار تیم برتر والیبال ، برنامه نیمه نهایی تعیین شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، با پیروزی سایپا برابر پیکان تکلیف تیم چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال هم معین شد.

با تکمیل جمع چهار تیم برتر والیبال ، برنامه نیمه نهایی تعیین شد

مرحله اول پلی آف لیگ برتر بالاخره به انتها رسید و تکلیف چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی هم معین شد. پیش از این تیم های شهرداری ورامین، کاله و پیغام با دو پیروزی پیاپی برابر حریفان به نیمه نهایی رسیده بودند اما تکلیف چهارمین دیدار پلی آف به بازی سوم کشیده بود. جایی که سایپا و پیکان برابر هم قرار گرفته بودند و در دو مسابقه اول هر کدام به یک پیروزی رسیده بودند.

پیکانی ها در بازی اول آنقدر راحت و بی دردسر بازی را بردند که همه در انتظار تکرار پیروزی در بازی دوم و رسیدن این تیم به نیمه نهایی بودند اما سایپا بازی دوم را برد تا جدال این دو تیم تنها رقابتی باشد که به بازی سوم می کشد.

در نهایت هم این شاگردان پیمان اکبری بودند که با تجربه بیشتر به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کردند. تیم سایپای تهران با پیروزی مقابل پیکان تهران در سومین مسابقه، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شد.

تیم سایپا در ست های اول و چهارم با امتیازات 25 بر 19 و 25 بر 22 به فزونی رسید و تیم پیکان نیز ست های دوم و سوم را با نتیجه مشابه 25 بر 19 به سود خود به انتها رساند تا بازی به ست پنجم بکشد.

در ادامه سایپا ست پنجم را بهتر از حریف خود شروع کرد و 15 بر 10 برنده مسابقه شد تا به این ترتیب به جمع 4 تیم برتر صعود کند.

شهرداری ورامین، پیغام مشهد، کاله مازندران و سایپای تهران چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال هستند. به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی شهرداری ورامین با سایپا دیدار می نماید و کاله مازندران به مصاف پیغام خراسان خواهد رفت.

برنامه مرحله نیمه نهایی:

کاله آمل - سایپا تهران

شهرداری ورامین - پیغام خراسان

4

منبع: ایران ورزشی

به "با تکمیل جمع چهار تیم برتر والیبال ، برنامه نیمه نهایی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تکمیل جمع چهار تیم برتر والیبال ، برنامه نیمه نهایی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید