آنالیز مسائل پروژه های آب و فاضلاب

به گزارش وبلاگ ایتالیا، اصلی ترین مشکل سراب نبود سد آب شرب در این شهرستان است.

آنالیز مسائل پروژه های آب و فاضلاب

مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به بحران آب در بعضی منطقه ها روستایی و شهری در سراب گفت: نبود سد آب شرب اصلی ترین مشکل در تامین اب مصرفی و مورد احتیاج در این شهرستان است.

خانی در جلسه آنالیز مسائل پروزه های آب و فاضلاب شهرستان سراب اضافه کرد: با اخد مجوز و پیگیری از کمیسیون ماده 23 می توان از اب سد میراکوه برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده کرد.

او با اشاره به ضرورت احداث مجتمع های آبرسانی در منطقه ها روستایی اضافه کرد با اجرای این طرح ها و فراوری 50 لیتر در ثانیه مشکل اب 40 تا 50 روستا مرتفع می گردد.

مدیرعامل اب وفاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود اعتبارات سالجاری و ضرورت اصلاح و بازسازی شبکه های اب روستا ها اضافه کرد: بیشتر شبکه های روستایی حدود 35 سال پیش اجرا شده و روبه فرسودگی هستند از این رو اب و فاضلاب استان امادگی دارد تا سقف 3 میلیارد ریال برای بهسازی شبکه روستا های مشکل هزینه کند.

خانی با بیان اینکه اندازه اجرای شبکه های مدرن فاضلاب در استان 20 درصد بالاتر از میانگین کشوری است گفت: کلانشهر تبریز با 88 درصد پوشش شبکه رتبه دوم کشوری را در این زمینه داراست واین طرح در شهرستان سراب نیز 92 درصد اجرا شده است.

در ادامه فرماندار سراب نیز با بیان اینکه 55 روستادر این شهرستان با مشکل کم آبی و بحران آب روبرو هستند گفت: تفاهم عملیات ابرسانی به 24 روستا با قرارگاه سازندگی منعقد شده و مشکل 12 روستای دیگر نیز به وسیله اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و روستا های فاقد دهیاری حل خواهد شد.

جهانی با تاکید بر ضرروت اتمام عملیات طرح فاضلاب در مسکن مهر گیلک اباد و شهرک علامه امینی خواهان اجرای عملیات پروزه آبرسانی شهر مهربان و تجهیز 6 حلقه چاه در شهرک صنعتی این شهرستان شد.

وبلاگ ایتالیا آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز مسائل پروژه های آب و فاضلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل پروژه های آب و فاضلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید