برف راه 250 روستای الیگودرز را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، فرماندار الیگودرز از مسدودشدن راه ارتباطی 250 روستای این شهرستان در پی بارش سنگین برف اطلاع داد.

برف راه 250 روستای الیگودرز را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ایمان خسروی با اشاره به پیامدهای بارش سنگین برف در الیگودرز گفت: راه ارتباطی 250 روستا و هفت گردنه اصلی الیگودرز مسدود است.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش های الیگودرز در بخش ززوماهرو و ذلقی است، اضافه نمود: راه ارتباطی روستاهای بخش مرکزی باز است.

فرماندار الیگودرز با تأکید به اینکه راه ارتباطی محورهای اصلی این شهرستان باز است، مطرح نمود: آب، برق و گاز روستاهای الیگودرز وصل بوده و گزارشی تا به امروز از قطعی حامل های انرژی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه سوخت لازم را در دسترس اهالی روستاهای ذلقی و ززوماهرو پیش از آغاز بارندگی قرار داده ایم، اعلام کرد: بعلاوه با استفاده از سورتی های پرواز اقلام ضروری را به بخش های دوردست الیگودرز ارسال نموده ایم.

خسروی مسدودشدن مداوم محور ارتباطی روستاهای الیگودرز به ویژه روستای فرسش را در نبود تجهیزات به روز، ریزش سنگ ریزه ها و سنگ تراشه ها دانست و گفت: وقتی محورهای ارتباطی هم سطح با زمین اطراف ساخته می گردد با هر بارش برف و بوران نیز بسته می گردد.

فرماندار الیگودرز با تأکید به اینکه برطرف مسدودشدن راه های این شهرستان در بارش های برف به تقویت زیرساخت های اساسی به ویژه در حوزه راه سازی احتیاج دارد، توضیح داد: ماشین آلات و تجهیزات راه سازی در الیگودرز باید تقویت گردد و تا وقتی از ماشین آلات فرسوده برای بازشدن راه ها استفاده گردد زحمت نیروی انسانی نیز چندبرابر می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "برف راه 250 روستای الیگودرز را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف راه 250 روستای الیگودرز را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید