برپایی میز ملی گردشگری عشایر کشور در نمایشگاه گردشگری پارس

به گزارش وبلاگ ایتالیا، دبیر میز ملی گردشگری عشایر کشور با بیان اینکه جاذبه های سبک زندگی روزانه عشایر برای نخستین بار در این نمایشگاه در معرض نمایش علاقمندان گذاشته شده است، توضیح داد: نمایشگاههای اقوام یکی از پر طرفدارترین نمایشگاه های تجربه محور در سطح جهان مطرح است

برپایی میز ملی گردشگری عشایر کشور در نمایشگاه گردشگری پارس

وبلاگ ایتالیا: اسماعیل خسروانی دبیر میز ملی گردشگری عشایر کشور در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس-شیراز و چهادهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اعلام کرد: این میز در دو بخش کارگاه عملی و تئوری در این دو نمایشگاه برپا شده است.

وی ادامه داد: نخستین کارگاه آموزشی گردشگری عشایر در سالن حافظ با یک کارگاه سیاه چادر و یک غرفه با استانداردهای بین المللی نیز در حال اجراست.

دبیر میز ملی گردشگری عشایر کشور با بیان اینکه جاذبه های سبک زندگی روزانه عشایر برای نخستین بار در این نمایشگاه در معرض نمایش علاقمندان گذاشته شده است، توضیح داد: نمایشگاههای اقوام یکی از پر طرفدارترین نمایشگاه های تجربه محور در سطح جهان مطرح است.

خسروانی ابراز امیدواری کرد که با قول مساعد مدیرکل میراث فرهنگی فارس تفاهم نامه هایی با انجمن های صنفی گردشگری استان و کشور منعقد گردد.

وی در سرانجام با بیان اینکه حضور مردم در کارگاههای آموزشی و معرفی به وسیله خود عشایر خود نکته مثبت دیگر برگزاری این کارگاه است، گفت: کوشش خواهیم کرد تا مجوز آموزش راهنمای محلی ویژه فعالان عشایر اخذ گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "برپایی میز ملی گردشگری عشایر کشور در نمایشگاه گردشگری پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی میز ملی گردشگری عشایر کشور در نمایشگاه گردشگری پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید