بن سلمان خطاب به الجبری: به عربستان برگرد تا برایت شرح دهم!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که سعد الجبری یکی از مسئولان امنیتی سابق عربستان سعودی که در حال حاضر در کانادا به سر می برد در معرض تهدید و کوشش برای بازگرداندن وی به عربستان قرار گرفته است.

بن سلمان خطاب به الجبری: به عربستان برگرد تا برایت شرح دهم!

در این گزارش آمده است: الجبری بعد از آنکه ولیعهد عربستان به قدرت رسید و رقبای سیاسی خود را کنار زد احساس کرد که دیر یا زود مورد هدف قرار می گیرد و به همین دلیل از عربستان خارج شد.

به نوشته این گزارش، از آن موقع تا به امروز محمد بن سلمان کوشش می نماید الجبری را به کشور بازگرداند.

نیویورک تایمز نوشت: پیغام ها و اسنادی وجود دارد که بن سلمان در سپتامبر 2017 خطاب به الجبری می گوید که او در پرونده های فساد گسترده دست دارد و هیچ کشوری وجود ندارد که او را تسلیم بن سلمان نکند.

این در حالی است که پلیس اینترپل اعلام نموده که درخواست عربستان در این خصوص سیاسی بوده و نقض قوانین این سازمان محسوب می گردد و قصد ندارد الجبری را بازداشت کند.

نیویورک تایمز نوشت که این اسناد و پیغام ها پیش از این منتشر نشده و بیانگر آن است که محمد بن سلمان مجدانه برای بازگرداندن الجبری به عربستان کوشش می نماید.

پیش از این تعدادی از اعضای مجلس سنای آمریکا با ارسال نامه ای به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور اعلام نموده بودند که آمریکا باید از الجبری محافظت کند.

الجبری زمانی که در ترکیه به سر می برد پیغام های تهدیدآمیز از محمد بن سلمان دریافت کرد و این مسئله باعث شد وی به کانادا سفر کند. بن سلمان در این پیغام ها خطاب به الجبری می گوید: به عربستان برگرد تا شرایط را برایت شرح دهم. الجبری نیز در پاسخ می نویسد که نمی تواند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بن سلمان خطاب به الجبری: به عربستان برگرد تا برایت شرح دهم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن سلمان خطاب به الجبری: به عربستان برگرد تا برایت شرح دهم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید