تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری قزوین در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش وبلاگ ایتالیا، معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری استان در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر اطلاع داد.

تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری قزوین در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش وبلاگ ایتالیا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، نادر محمدی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با اعلام این خبر، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با این بیماری در تأسیسات گردشگری، نظارت مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب در این مراکز توسط تیم های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان همچنان ادامه دارد.

او اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر و شروع مسافرت های احتمالی هموطنان عزیز، بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها، مجتمع های خدماتی رفاهی و واحدهای پذیرایی بین راهی با حضور نمایندگان دستگاه های ناظر به صورت ویژه در حال اجرا است و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط، با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین اضافه کرد: در این بازدیدها علاوه بر نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مواردی چون نرخ نامه، اعتبار پروانه بهره برداری، در معرض دید قرار داشتن شماره تماس های رسیدگی به شکایات و ... مورد آنالیز قرار می گیرد.

او یادآور شد: از تاریخ 25 اسفند 1398 تا کنون بیش از 1300 بازدید ویژه در قالب 36 تیم نظارتی از تأسیسات گردشگری قزوین صورت گرفته است.

منبع: میراث آریا

به "تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری قزوین در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری قزوین در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید