ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت.

ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت

علی اصغر طاهری باب اناری گفت: از آنجا که شهرستان خفر دارای آب و هوای چهار فصل بوده و به لحاظ جغرافیایی محصولات متنوعی در آن کشت می گردد، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار گرفته است.

او اضافه کرد: یکی از محصولات شهرستان خفر گل نرگس است که قدمتی دیرینه دارد و هر ساله در فصل برداشت، جشنواره و برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می گردد که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته و در کنار آن محصولات کشاورزی و صنایع دستی عرضه می گردد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خفر اعلام کرد: برگزاری این جشنواره گام مؤثری برای معرفی ظرفیتها، صنایع دستی و سوغات شهرستان خفر است.

طاهری ادامه داد: مراحل مستند نگاری و پیگیری امور اداری ثبت گل نرگس خفر در تقویم رویدادهای گردشگری کشور انجام شد و خوشبختانه این رویداد گردشگری در 24 مرداد به شماره ثبت 020216239 در لیست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده و همزمان با هفته دولت ابلاغ شد.

منبع: همگردی

به "ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت گواهینامه رویداد جشنواره گل نرگس در تقویم رویدادهای گردشگری کشور همزمان با هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید