حذف مدل دیزلی فورد کوگا به دلیل کاهش تقاضا

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شرکت فورد مدل دیزلی خودروی کوگا را نیز به دلیل فروش پایین از خط تولید خود حذف کرد.

حذف مدل دیزلی فورد کوگا به دلیل کاهش تقاضا

به گزارش وبلاگ ایتالیا، به نقل از موتور وان، شرکت فورد مدل موتور دیزلی را برای خودروی شاسی بلند سایز میانه کوگا حذف کرده و ادعا می کند که تقاضا به سمت پیشرانه های بنزینی و هیبریدی تغییر کرده است. خودروی کوگا پس از اینکه فیستا دیزلی در سال 2020 کنار گذاشته شد، دومین مدل فورد است که در سال های اخیر موتور دیزلی خود را کنار می گذارد.

این مدل قبلاً با موتور های دیزلی 1.5 یا 2.0 لیتری Ecoblue با قدرت 187 اسب بخار در دسترس بود. گویا قرار است در عوض، کوگا گزینه های فول هیبریدی و پلاگین را در کنار موتور 1.5 لیتری اکوبوست بنزینی فورد ارائه دهد. یکی از سخنگویان فورد در این باره گفت: پلاگین بنزینی و فول هیبریدی چیزی است که تقاضا دارد و در آینده به آن نیاز است.

البته طبق گزارش ها فقط 10 درصد از فروش کوگا مدل دیزلی بوده و گزینه های هیبریدی و بنزینی به طور فزاینده ای محبوب هستند. این اتفاق به این معنی است که تنها خودروی سواری فورد که موتور دیزلی خود را حفظ می کند خودروی فوکوس است و خودرو های فیستا، اکو اسپورت، پوما، کوگا، موندئو، اس مکس و گلکسی از پیشرانه های بنزینی یا هیبریدی استفاده می کنند.

در این راستا، تقاضا برای مدل های پلاگین هیبریدی (PHEV) در بازار نسبت به سال گذشته 39.7 درصد افزایش یافته و مدل های باتری-الکتریکی (BEVs) افزایش 110 درصدی را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حذف مدل دیزلی فورد کوگا به دلیل کاهش تقاضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف مدل دیزلی فورد کوگا به دلیل کاهش تقاضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید