خبرنگاران بیش از 1500 مسافر ورودی به کشور در مرزهای آذربایجان غربی غربالگری شدند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در ششمین روز از اجرای طرح غربالگری مسافران مرزی یک هزار و 581 مسافر غربالگری شده ولی تا به امروز مورد مثبت کرونایی شناسایی نشده است.

خبرنگاران بیش از 1500 مسافر ورودی به کشور در مرزهای آذربایجان غربی غربالگری شدند

امیر جعفرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ایتالیا اضافه کرد: به خاطر هم مرز بودن با چهار کشور، 6 پست فعال غربالگری در مرزهای بازرگان، رازی خوی، سرو ارومیه ،فرودگاه بین المللی ارومیه، تمرچین پیرانشهر و مرز کیله سردشت مستقر است.

وی به ارائه خدمات امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مرزهای استان اشاره نمود و ادامه داد: افراد آموزش دیده در شیفت های هشت ساعته و 24 ساعته در کنار شبکه بهداشت و درمان شهرستان ها در مرزهای رسمی استان به غربالگری مسافران می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در مورد جزئیات خدمات این نهاد طی 6 روز گذشته اظهار کرد: در این مدت تب سنجی یک هزار و 34 نفر، آنالیز شرایط 425 مورد مشکوک، انجام تست فوری برای یک هزار و 144 نفر و انجام تست پی سی آر برای 104 نفر انجام شده است.

جعفرزاده اضافه کرد: در حال حاضر تیم های عملیاتی ما در تمام محورهای استان مستقر بوده و به صورت شبانه روز مشغول خدمت رسانی به هموطنان هستند.

به گزارش وبلاگ ایتالیا طرح نوروزی هلال احمر از 25 اسفند سال گذشته شروع شده و تا 15 فروردین جاری ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از 1500 مسافر ورودی به کشور در مرزهای آذربایجان غربی غربالگری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 1500 مسافر ورودی به کشور در مرزهای آذربایجان غربی غربالگری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید