خبرنگاران تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر شاهین بوشهر متوقف شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، اهواز - خبرنگاران - تیم استقلال خوزستان از هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریف خود شاهین بوشهر متوقف شد.

خبرنگاران تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر شاهین بوشهر متوقف شد

به گزارش وبلاگ ایتالیا تیم های استقلال خوزستان و شاهین بوشهر در دوازدهمین هفته از رقابت های لیگ یک فوتبال کشور عصر روز دوشنبه در ورزشگاه فولاد اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در این دیدار بازیکنان استقلال خوزستان چند موقعیت گلزنی به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی این تیم را به همراه داشت.

تیم استقلال خوزستان در ابتدای فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشت و صدرنشین لیگ بود اما رفته رفته نتایج آنها سیر نزولی پیدا کرد.آبی های خوزستان در حالی به مصاف شاهین رفتند که برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت که در این امر پیروز نبود.

در این بازی حسین پورحمیدی، محمد بختیاری، بهروز افشار فروغی، جلال عبدی، علی هلیچی، حسین بهرامی، مسعود اسدی، علی کیانی فر، بهروز بارانی، علیرضا دغاغله و فرشاد جانفزا برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور وبلاگ ایتالیا در این دیدار نیز ممانعت شد. زمین چمن ورزشگاه فولاد اهواز از کیفیت مناسبی برخوردار نبود.

بازی با یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت مهرداد میناوند ملی پوش فوتبال کشورمان برگزار شد.

استقلال خوزستان با این تساوی 19 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ یک قرار گرفت. همچنین تیم شاهین بوشهر با 15 امتیاز در مکان سیزدهم جدول واقع شده است.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل 95-94 لیگ برتر فوتبال پس از 6 فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می کند.

اشتباهات داوری در نتیجه بازی مهم بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اشتباهات داوری در نتیجه بازی موثر بود و باعث شد که 2 امتیاز این دیدار را از دست دهیم.

به گزارش وبلاگ ایتالیا امیر خلیفه اصل پس از تساوی تیمش مقابل شاهین بوشهر در جمع وبلاگ ایتالیا خاطرنشان کرد: بازی فیزیکی و خوبی مقابل تیم شاهین بوشهر ارایه دادیم که متاسفانه با نتیجه بدون گل به سرانجام رسید.

وی اضافه کرد: هفته گذشته در بازی با تیم هوادار از اشتباهات داوری متضرر شدیم و امروز مجدد همان اشتباهات داوری تکرار شد. صحنه ای که در محوطه جریمه روی بازیکن ما رخ داد خطا بود اما داور از دریافت پنالتی چشم پوشی کرد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: ما علاوه بر تیم حریف باید با داوران نیز مبارزه کنیم که این موضوع کارمان را سخت تر می کند. ما در هر بازی بسیار تلاش می کنیم و به خوبی می جنگیم اما یک سوت داور در نتیجه بازی تعیین کننده است.

وی با ناراحتی از قضاوت داوران اضافه کرد: داوران تا به امروز 9 امتیاز از ما گرفته اند که اگر این امتیازات به اندوخته ما اضافه می شد اکنون صدر جدول بودیم لذا از داوران خواهش می کنم که بیشتر دقت کنند و با روح و روان یک مجموعه بازی نکنند.

خلیفه اصل ادامه داد: ما یک تیم صنعتی هستیم که با کمترین بودجه توانستیم وارد لیگ شویم پس انتظار داریم که در چیدن داوران دقت بیشتری کنند.

مستحق کسب سه امتیاز بودیم

مربی شاهین بوشهر گفت: هر 2 تیم بازی خوبی ارایه دادند و فکر می کنم جزو معدود هفته هایی بود که شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند در لیگ یک بودیم.

مهرداد کریمیان اضافه کرد: توپ و میدان در اختیار ما بود و چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. در دقیقه پنج اگر توپ ما تبدیل به گل می شد فرایند بازی تغییر می کرد و در ادامه می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم.

وی گفت: مستحق کسب سه امتیاز این دیدار بودیم اما در امر گلزنی کم دقت بودیم. در سوی مقابل، حریف فوتبال خوبی بازی کرد و در برخی از دقایق بازی فشار زیادی به دروازه ما وارد کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند تیم ما روز به روز بهتر می شود و سعی می کنیم در هر بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم. ما بازیکنان خوب و جوانی در اختیار داریم که از انگیزه بالایی برخوردار هستند و در ادامه راه حرف بسیاری برای گفتن دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر شاهین بوشهر متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر شاهین بوشهر متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید