خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری افزایشی است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، شهرری ـ خبرنگاران ـ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری با بیان اینکه شرایط شیوع و ابتلا به کرونا در این شهرستان زرد است، گفت: فرایند شیوع این ویروس در حال افزایش است.

خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری افزایشی است

علیرضای صدرایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ایتالیا، گفت: هم اکنون تعداد مراجعه کنندگان سرپایی در مراکز درمانی شهرستان ری در حال افزایش است، مردم باید شیوه نامه های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی طی روزهای اخیر بین مردم کاهش پیدا کرده است، اضافه کرد: اگر فرایند همینگونه پیش رود امکان بروز موج جدید شیوع در شهرستان ری وجود دارد.

صدرایی خاطرنشان کرد: هم اکنون میزان استفاده از ماسک بین مردم بسیار خوب است ولی متاسفانه آنگونه که باید فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف شهرستان ری همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند، اضافه کرد: تلاش کارکنان شبکه بهداشت، مراکز درمانی و همکار خوب بین بخشی موجب فرایند کاهشی ابتلا به کرونا در این شهرستان شده است ولی این شرایط باید ادامه داشته باشد.

صدرایی یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، سازمان ها، اصناف و از مهم مهمتر بین مردم باعث بهبود شرایط شهرستان ری در مقایسه با سایر نقاط استان شده است.

این مسئول یادآور شد: هم اکنون هفت مرکز 16 ساعته برای مراجعان کرونایی در شهرستان ری فعال است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری افزایشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرایند شیوع ویروس کرونا در شهرستان ری افزایشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید