خبرنگاران 98 نفر برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی دراستان سمنان ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سمنان- خبرنگاران- طبق اعلام ستاد انتخابات استان سمنان، تا سرانجام چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 98 نفر نام نویسی کردند.

خبرنگاران 98 نفر برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی دراستان سمنان ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان شامگاه شنبه اعلام نمود: ثبت نام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان سمنان همزمان با سراسر کشور از روز چهارشنبه 20 اسفند به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

در روز نخست ثبت نام 23 نفر، در روز دوم 20 نفر، در روز سوم 13 نفر و در روز چهارم 42 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 91 مرد و هفت خانم حضور داشتند.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان، جوان ترین داوطلب 25 ساله از شهر سمنان و مسن ترین داوطلب 74 ساله از شهر مهدیشهر بود و از بین ثبت نام نمایندگان، 70 نفر به صورت حضوری و 28 نفر ثبت نام غیر حضوری داشتند.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در مورد مدرک تحصیلی ثبت نام نمایندگان اعلام نمود: هشت داوطلب دارای مدرک کاردانی، 56 داوطلب کارشناسی، 31 داوطلب کارشناسی ارشد، 2 داوطلب دارای دکترا و یک داوطلب دارای تحصیلات حوزوی هستند.

به گزارش وبلاگ ایتالیا، ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت هفت روز از 20 اسفند آغاز و تا 26 اسفند ماه ادامه دارد و داوطلبان می توانند از ساعت هشت صبح تا 18 به وسیله فرمانداری ها نام نویسی نمایند.

ثبت نام از چهار روش تلفن همراه، رایانه، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری صورت می گیرد بنابراین از کلیه اشخاصی که واجد شرایط هستند انتظار می رود تا فرصت باقی است همراه با مدارک لازم جهت ثبت نام اقدام لازم را معمول دارند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خردادماه سال 1400 همگام با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 98 نفر برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی دراستان سمنان ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 98 نفر برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی دراستان سمنان ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید