خواب خوش شبی 40 میلیون تومان!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران: با توجه به بحران هزینه زندگی، استرس مداوم کووید و اضطراب عمومی، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم دنبال یافتن جایی برای داشتن یک خواب خوب شبانه و باکیفیت هستند.

خواب خوش شبی 40 میلیون تومان!

به گزارش ایسنا، بر اساس نتایج تحقیقات منتشرشده در مجله پزشکیِ خواب بالینی که در نیوزیلند چاپ شده، 40 درصد از بیش از 2500 بزرگسالی که در این پژوهش شرکت نموده، گفته اند که از زمان آغاز همه گیری کووید، کیفیت خواب آن ها کاهش یافته است و از آن جایی که سفرهای بین المللی دوباره رونق گرفته، یکی از روندهای نوظهور که پیش بینی می گردد در سال 2023 رشد کند، گردشگری خواب است.

گردشگری خواب تعطیلاتی است که تنها روی خواب و ایجاد عادت های خوب خواب تمرکز دارد.

اکنون هتل های سرتاسر دنیا به شما یاری می نمایند تا وزن چمدان ها را از روی دوش خود بردارید و خواب باکیفیت را جایگزین آن کنید.

هتلی واقع در فیجی در اقیانوس آرام با ارائه برنامه ای از یک پزشک خواب، کوشش می نماید به مهمانان یاری کند خواب خود را بهبود بخشند. مارک کیچن، مدیر این استراحتگاه می گوید که از مهمانان یک آنالیز اولیه سلامتی انجام می دهند که در آن 42 نشانگر زیستی مختلف مرتبط با سلامت جسمی و روانی شناسایی می گردد.

او بعلاوه می گوید: بر این اساس تغییرات کوچکی در رفتار مسافر ایجاد می گردد؛ از محل خواب، اتاق خواب، کیفیت ملحفه ها و بالش ها و تاریکی، روشنایی و دما گرفته تا غذا و نوشیدنی و محدودیت مصرف قهوه بعد از ساعت 2 بعدازظهر، استفاده نکردن از الکل و گوشی تلفن همراه و تلویزیون.

این برنامه برای کسانی ایده آل است که می خواهند الگوهای خواب را بهبود بخشند، سطح انرژی را بازیابی نمایند، استرس زدایی نمایند، یک روال خواب پایدار ایجاد نمایند و احساس نمایند برای رویارویی با چالش های روزانه مجهزتر هستند.

مدیر این هتل و استراحتگاه معتقد است بسیاری از مردم به طور کلی خواب خوبی ندارند و این به کیفیت خواب مرتبط می گردد. همواره به ما گفته شده که هشت ساعت بخوابید که البته مهم است، اما کیفیت خواب واقعا بسیار مهم تر است.

هزینه اقامت در این هتل، برای یک اتاق دونفره از شبی 858 دلار (بیش از 40 میلیون تومان) آغاز می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "خواب خوش شبی 40 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواب خوش شبی 40 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید