دانشگاه آزاد افزایش شهریه نداشته است، تصمیم گیری درباره مقدار شهریه سال تحصیلی تازه در اواخر شهریور

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه از شهریور سال گذشته تا به امروز افزایش شهریه ای اعلام نکرده است، گفت: درباره مقدار شهریه سال تحصیلی تازه در اواخر شهریور در هیأت امنا تصمیم گیری می گردد.

دانشگاه آزاد افزایش شهریه نداشته است، تصمیم گیری درباره مقدار شهریه سال تحصیلی تازه در اواخر شهریور

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ ایتالیا، به نقل از فارس، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در مورد گلایه برخی دانشجویان از افزایش شهریه برخی رشته ها مانند پزشکی، اظهار کرد: اینگونه نیست که دانشگاه آزاد هر چند وقت یکبار شهریه دانشجویان را افزایش دهد بلکه در این خصوص یک قاعده وجود دارد.

وی با تکذیب برخی خبرها مبنی بر افزایش دو یا چند باره شهریه دانشگاه آزاد، گفت: سال مالی دانشگاه منتهی به شهریور است که بر همین اساس، در اواخر شهریور در مورد مشخص شهریه دانشجویان در رشته های مختلف تصمیم گیری می گردد.

حیدری با بیان اینکه مقدار افزایش شهریه در هیأت امنای دانشگاه تصمیم گیری می گردد، اضافه نمود: افزایش شهریه متناسب با لزوم افزایش حقوق و دستمزد کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و با ملاحظه شرایط مالی کشور و بعلاوه متناسب با مصوبه مجلس درخصوص افزایش حقوق سالانه لحاظ می گردد.

وی توضیح داد: در شرایط کرونا برخی عایدی دانشگاه ها مانند سلف سرویس یا خوابگاه هم وجود ندارد و تمام هزینه های دانشگاه از شهریه تأمین می گردد اما سعی شده است افزایش شهریه در رشته ها به طور میانه 20 تا 25 درصد افزایش نیابد.

سخنگوی دانشگاه آزاد ادامه داد: بر همین اساس از شهریور سال گذشته تا به امروز افزایش شهریه ای نداشتیم و درباره شهریه سال تحصیلی 1400.1401 در اواخر شهریور سال جاری تصمیم گیری می گردد.

اخبار گروه سایر رسانه ها صرفا بازنشر اخبار سایت ها و خبرگزاری هاست و وبلاگ ایتالیا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دانشگاه آزاد افزایش شهریه نداشته است، تصمیم گیری درباره مقدار شهریه سال تحصیلی تازه در اواخر شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد افزایش شهریه نداشته است، تصمیم گیری درباره مقدار شهریه سال تحصیلی تازه در اواخر شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید