درگیری در تونل بین بازیکن پرسپولیس و سپاهانی ها! ، واکنش گل محمدی به حاشیه خبرساز خاتمه بازی و مکالمه با کی روش

به گزارش وبلاگ ایتالیا، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری خاتمه ملاقات با سپاهان حضور یافت.

درگیری در تونل بین بازیکن پرسپولیس و سپاهانی ها! ، واکنش گل محمدی به حاشیه خبرساز خاتمه بازی و مکالمه با کی روش

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی سپاهان در ابتدا گفت: نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و می توانستیم به گل برسیم. بازی مالکانه توانستیم به دروازه حریف برسیم و از فضای پشت دفاع آنها استفاده کردیم. نیمه خوبی را پشت سر گذاشتیم و از ایستگاهی هایی که به دست آوردیم آن لحظه که باید پاس خوب می دادیم یا کار خوب می کردیم مشکل داشتیم.

  • تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود مدعیان | سرخ ها صدر را از دست دادند

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نیمه دوم متعاول بود. در خصوص بعضی خطاها که به راحتی در اختیار سپاهان قرار دادیم و موقعیت هایی به حریف دادیم. بازی کم موقعیتی بود و نتیجه هم عادلانه بود.

او در خصوص آغاز مجدد پرسپولیس بعد از وقفه لیگ بیان نمود: ما روند خوبی را طی می کردیم و توانستیم 4 برد پشت هم به دست بیاوریم. بعد از وقفه که ما 6 ملی پوش داشتیم در تمرینات 13-14 نفر بودیم و نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. از نظر زمین تمرین هم با مشکل روبرو هستیم و با توجه به کیفیت زمین نمی توانیم کاری را که می خواهیم دنبال کنیم. بارها درخواست کردیم اما مشکل حل نشده است. لیگ برتر فشرده است و هفت هشت تیم مدعی هستند و تیم ها با کیفیت هستند. باید خودمان را قوی تر کنیم. یک سری امکانات احتیاج داریم که باید مهیا گردد.

وی درباره حضور ملی پوشان تیمش در اردوی ریکاوری تیم ملی گفت: من با آقای کی روش صحبت کردم و قرار شد بازیکنان در برنامه هفتگی سه روز در ریکاوری تیم ملی حاضر باشند. اما بازی بعدی ما شش روز بعد است و فکر کنم بیشتر از دو روز نمی توانیم در اختیار تیم ملی بگذاریم. ما دوست داریم تیم ملی پیروز باشد و با توجه به تغییراتی که اجرا شده دوست داریم یاری کنیم اما باید تعامل مناسب شکل بگیرد.

درباره درگیری در خاتمه بازی و در تونل بین سروش و بازیکنان سپاهان اظهار کرد: ندیدم و بیرون بودم و اتفاق خاصی نبود. مسائل کوچک را بزرگ نکنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "درگیری در تونل بین بازیکن پرسپولیس و سپاهانی ها! ، واکنش گل محمدی به حاشیه خبرساز خاتمه بازی و مکالمه با کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری در تونل بین بازیکن پرسپولیس و سپاهانی ها! ، واکنش گل محمدی به حاشیه خبرساز خاتمه بازی و مکالمه با کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید