رشیدی: آینده استقلال مبهم و تاریک است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال آینده آبی پوشان پایتخت را مبهم و تاریک می بیند.

رشیدی: آینده استقلال مبهم و تاریک است

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با وبلاگ ایتالیا، درباره عمکرد احمد سعادتمند مدیرعامل آبی پوشان پایتخت و تحقق نیافتن اولین وعده او مبنی بر پرداختی بازیکنان تا آخر فروردین ماه گفت: ایشان در برنامه فوتبال برتر خیلی محکم صحبت کرد که خیلی کارها انجام می دهد. به نظر من بهتر است آن ها واقعیت را بگویند و خلافش چیزی را نگویند. اگر دستش خالی است و نمی توانند کاری انجام بدهند بگویند که مساله بدتر از این نگردد. با این وجود بازیکن و طرفدار است که بازی می خورد. با این بدهی هایی که دارند این صحبت ها اوضاع را بدتر می نماید.

او درباره دیدارهایی که سعاتمند با پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی داشته است اظهار کرد: کار بدی نیست. بالاخره کسانی بودند که سال های سال در این باشگاه زحمت کشیدند و می گردد با آن ها هم فکری کرد اما امیدوارم این کارها ظاهرسازی نباشد. برخی مدیران بودند که حرف هایی دور از واقعیات زدند و باشگاه را سردرگم کردند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: همه شما دیدید که آقای فتح الله زاده با سابقه قابل توجهی که در استقلال دارد، وقتی که به باشگاه آمد، نتوانست کارش را ادامه دهد و کنار رفت. همه این را می دانیم که دریافت اسپانسر در این شرایط بسیار سخت است. واقعا کار دشواری است در این شرایط کسی بخواهد به عنوان اسپانسر به باشگاه یاری کند. باید دولت بیاید یاری کند. در حال حاضر چندین سال است قرار است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را خصوصی نمایند. اگر این اتفاق رخ دهد، شرایط بهتر می گردد اما هیچ اتفاقی هنوز نیفتاده است.

او در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را چطور می بینید؟ گفت: آینده استقلال را مبهم و تاریک می بینم. نه این باشگاه خیلی از باشگاه ها شرایط استقلال را دارند. باید شرایط استقلال مثل تراکتور گردد که مالکی بیاید هزینه کند و بتواند تیمش را نگه دارد تا شهرش پایدار باشد.

رشیدی او درباره برگزاری یا برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: این مساله بستگی به این بیماری دارد. این ویروس در برخی کشورها بسیار شیوع پیدا نموده است. باید ببینیم کشورهای پیشرفته و اروپایی چه کار می نماید تا ما هم یک فکری بکنیم سخت است که بخواهیم تمرین برگزار کنیم. خیلی از کشورها فوتبال شان تعطیل شده است و معلوم نیست چه تاریخی قرار است دوباره مسابقات برگزار گردد. باید صبر کرد تا دید چه پیش می آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشیدی: آینده استقلال مبهم و تاریک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: آینده استقلال مبهم و تاریک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید