زیرساخت های اجرای طرح کاهش آماده است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران از آمادگی شهرداری برای اجرای طرح کاهش اطلاع داد که بر اساس آن مقرر شده معاینه فنی بیش از 2.5 میلیون خودروی متردد در شهر تهران کنترل گردد.

زیرساخت های اجرای طرح کاهش آماده است

علی پیرحسین لو در گفت وگو با وبلاگ ایتالیا، با اشاره به سخنان رئیس پلیس تهران بزرگ مبنی بر احتمال به تعویق افتادن اجرای طرح کاهش با بیان اینک زیرساخت های اجرای این طرح کاملا آماده است و از روز گذشته مرکز معاینه فنی بیهقی و مرکز سیار شماره 1 به صورت شبانه روزی فعالیت می کردند و از شنبه نیز دو مرکز معاینه فنی دماوند و آبشناسان به صورت 24 ساعته فعال هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نوبت دهی اینترنتی فعال است، گفت: دقت داشته باشید افرادی که اقدام به دریافت نوبت اینترنتی می نمایند از ایستادن در صف انتظار معاف هستند.

وی با بیان اینکه تعداد افرادی که برای اخذ معاینه فنی به مراکز مراجعه نموده اند نسبت به متقاضیانی که روزهای قبل مراجعه نموده بودند، زیاد نیست، گفت: این مراجعه ناشی از فرهنگ دقیقه نودی بودن برخی افراد است چرا که ماه هاست اعلام نموده ایم از اول آبان طرح کاهش اجرایی می گردد و بر همین اساس زیرساخت ها از سوی شهرداری هم کاملا آماده است.

پیرحسین لو با بیان اینکه طرح کاهش مصوبه کارگروه ملی آلودگی هوا است و موضوع طرح نیز کنترل معاینه فنی بیش از 2.5 میلیون خودروی متردد در شهر تهران است، اضافه کرد: مناسب نیست به خاطر چند صد نفر از افرادی که وقت مجاز را رعایت نکردند موجبات تعویق طرح را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مطمئن باشید اگر اجرای طرح تمدید گردد باز هم افرادی مایل هستند که در دقیقه 90 به مراکز معاینه فنی مراجعه نمایند، تاکید نمود: معاینه فنی طبق قانون برای همه اجباری است و تنها اتفاق جدیدی که در طرح کاهش می افتد این است که ما زیرساخت ها را برای اجرای کامل قانون فراهم نموده ایم. نمی گردد بگوییم قانون اجرا نگردد؛ همچنین با آلودگی هوا که قاتل جان و سلامتی مردم است هم نباید شوخی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زیرساخت های اجرای طرح کاهش آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های اجرای طرح کاهش آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید