قلعه نویی: کاری نکنید که حسرت امروز را بخورید، سئوال بازیکنان از نجف نژاد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران: تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را جهت بازی مقابل بوریرام تایلند عصر امروز (سه شنبه) در استادیوم اختصاصی این تیم انجام داد.

قلعه نویی: کاری نکنید که حسرت امروز را بخورید، سئوال بازیکنان از نجف نژاد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود برای دیدار برگشت مقابل بوریرام تایلند را از ساعت 15:30 امروز (سه شنبه) در استادیوم اصلی بوریرام شروع کرد. در این تمرین همه بازیکنان از جمله خسرو حیدری حضور داشتند.

حضور دوربین های تایلندی در تمرین

طبق قوانین AFC دوربین های تلویزیونی و وبلاگ ایتالیا حق داشتند تنها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشته باشند و پس از آن محل تمرین را ترک کردند. با توجه به اتفاقات تمرین روز گذشته استقلال، مسئولان تایلندی پس از گذشت 15 دقیقه از تمرین آبی پوشان همه افرادی که در استادیوم حضور داشتند را به بیرون راهنمایی کردند. در این 15 دقیقه دوربین های تلویزیون تایلند مشغول تصویربرداری از تمرین آبی پوشان بودند.

آخرین صحبت های قلعه نویی

پیش از شروع تمرین بازیکنان و کادر فنی عکس دسته جمعی گرفتند. همچنین امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال به مدت 10 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت های خود به بازیکنان گفت: همه می دانیم چرا اینجا هستیم. فردا همه کوشش خودتان را انجام دهید تا برنده از زمین بیرون بیایید، چون چشم مردم ایران به شما بازیکنان است. کاری نکنید که فردا روزی حسرت امروز را بخورید.

پس حاجی کجاست؟

قرار بود علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال به همراه مقداد نجف نژاد، رئیس هیئت مدیره این باشگاه به تایلند سفر کند تا کنار استقلالی ها حضور داشته باشد ولی مدیرعامل استقلال به دلیل پاره ای از مسائل در این سفر نجف نژاد را همراهی نکرد. نجف نژاد تا پیش از ظهر امروز به اردوی استقلالی ها رسید و برای ناهار را در کنار مربیان و بازیکنان این تیم بود. در این بین نکته جالب توجه سئوال هایی بود که بازیکنان از نجف نژاد در خصوص مدیرعامل استقلال می پرسیدند. آنها که انتظار داشتند در این بازی فتح الله زاده همراه شان باشد، از غیبت او متعجب بودند.

تذکر قلعه نویی به بازیکنان

بازیکنان استقلال پس از دویدن دور زمین به 2 گروه تقسیم شدند تا بازی آقا وسط را انجام دهند. پس از سرانجام این بخش از تمرین بازیکنان زیر نظر قلعه نویی شوت به دروازه را انجام دادند. در این تمرین قلعه نویی به بازیکنان خود تذکر می داد که در زدن ضربات خود دقت لازم را داشته باشند. در سرانجام تمرین نیز جواد نکونام، فرهاد مجیدی، آرش برهانی، آندرانیک تیموریان و حنیف عمران زاده به تمرین ضربات ایستگاهی پرداختند.

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تیم های استقلال و بوریرام از ساعت 15:30 فردا (چهارشنبه) به مصاف هم می روند که برنده این دیدار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می نماید و به مصاف برنده دیدار اف سی سئول کره جنوبی و الاهلی عربستان خواهد رفت.

منبع: تسنیم

به "قلعه نویی: کاری نکنید که حسرت امروز را بخورید، سئوال بازیکنان از نجف نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: کاری نکنید که حسرت امروز را بخورید، سئوال بازیکنان از نجف نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید