مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو قرارداد موسس علی بابا و ترامپ تا معرفی سامسونگ 3 دوربینه

به گزارش وبلاگ ایتالیا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو قرارداد موسس علی بابا و ترامپ تا معرفی سامسونگ 3 دوربینه

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مدتی است که کشور بحرین تبدیل به یکی از منطقه ها مجذوب کننده برای سرمایه گذاری از سوی شرکت های فناوری چین شده است. این موضوعی مهم و استراتژیک است که می تواند به برگ برنده بحرین در منطقه تبدیل گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جک ما موسس غول خرده فروشی آنلاین چین اعلام نموده قول و قرارهای خود با دونالد ترامپ در جهت اشتغالزایی را لغو خواهد نمود. این موضوع به تعرفه های تجاری سنگین علیه شرکت های چینی بی ارتباط نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک یک ویژگی تازه برای دوستیابی را در کلمبیا مورد آزمایش قرار می دهد. این ویژگی تازه بر اساس علایق کاربران طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ تا خاتمه پاییز امسال گوشی سه دوربینه خود را معرفی خواهد نمودو این گوشی که مدل ورزشی گلکسی ای 7 است به کاربران دیدی 120 درجه ارائه می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی منابع مطلع مدعی شده اند که آمازون به زودی اقدام به افتتاح 3 هزار فروشگاه تازه خواهد نمود. فروشگاه هایی که طی سه سال آینده در نقاط مختلف دنیا افتتاح خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل با شرکت T-Mobile برای موقعیت یابی دقیق افرادی که با مرکز فوریت های پلیس تماس می گیرند همکاری می نماید. این سیستم تا 99 درصد ضریب اطمینان خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو قرارداد موسس علی بابا و ترامپ تا معرفی سامسونگ 3 دوربینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لغو قرارداد موسس علی بابا و ترامپ تا معرفی سامسونگ 3 دوربینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید