سامسونگ به طور تصادفی تاریخ معرفی گلکسی S23 را بیان کرد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص گوشی های سری گلکسی S23 منتشر شده و تقریبا هیچ نکته ناگفته ای از آن ها باقی نمانده است. بعضی شایعات احتمال معرفی این گوشی ها در اواخر ماه فوریه را مطرح نموده بودند ولی حالا بر اساس تاریخ اعلام شده از طرف سایت نمایندگی سامسونگ در کشور کلمبیا، در تاریخ 1 فوریه (12 بهمن) با این گوشی ها روبرو خواهیم شد.

سامسونگ به طور تصادفی تاریخ معرفی گلکسی S23 را بیان کرد

در تصویر منتشر شده در این سایت جزئیات خاصی ارائه نشده ولی می توانیم طراحی نو ماژول دوربین را مشاهده کنیم. بنا به رندرهای منتشر شده از این گوشی ها، سال جاری تمام گوشی های این خانواده از ماژول دوربین مشابه گلکسی S22 اولترا استفاده می نمایند. در ادامه می توانید نوترین رندرهای منتشر شده از این گوشی ها را مشاهده کنید.

همانطور که احتمالا می دانید، سال جاری گلکسی S23 اولترا همراه با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی راهی بازار می گردد و برای گوشی های گلکسی S23 و S23 پلاس هم باید انتظار بهره گیری از دوربین 50 مگاپیکسلی بهتری داشته باشیم. بعد از سال ها ارائه این گوشی ها با دو چیپست، ظاهرا سال جاری تمام مدل های سری گلکسی S23 در تمام بازارها همراه با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار خواهند شد.

با توجه به اینکه فاصله چندانی تا تاریخ معرفی این گوشی ها نداریم، پس بدون شک به زودی سامسونگ به طور رسمی این تاریخ را اعلام خواهد نمود و باید ببینیم آیا این گوشی ها از نظر آمار فروش پیروز تر از نسل قبلی خواهند بود یا نه.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

4,515,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,599,000

7,299,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ ایتالیا

مشاهده همه

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ به طور تصادفی تاریخ معرفی گلکسی S23 را بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به طور تصادفی تاریخ معرفی گلکسی S23 را بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید