هدیه خاص ایران ایر برای دلجویی از مسافران یک پرواز پردردسر

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سخنگوی ایران ایر از برگزاری جلسه اضطراری آنالیز تاخیر پرواز نجف-تهران این شرکت اطلاع داد و گفت: به مسافران این پرواز بلیت رایگان رفت و برگشت مشهد اعطا می گردد.

هدیه خاص ایران ایر برای دلجویی از مسافران یک پرواز پردردسر

به گزارش وبلاگ ایتالیا، حسام قربانعلی با اشاره به تاخیر پرواز نجف-تهران و گلایه مسافران از عدم جوابگویی مسئولان ایران ایر، اظهار کرد: با دستور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جلسه اضطراری بامداد امروز برگزار گردید.

وی ادامه داد: همه معاونت ها و ادارات درگیر در انجام این عملیات نسبت به پیشامد مذکور جوابگو بودند. با توجه به این که همه عزیزان این پرواز ولی نعمتان و زائران محترم عتبات عالیات بوده با دستور و پیگیری مدیرعامل ایران ایر مقرر شد بلیت رفت و برگشت مشهد مقدس به آنها اعطا گردد.

وی اضافه کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی بابت این پیشامد، خود را مکلف به جوابگویی به همه مسافران می داند و امیدواریم با پیگیری های بیشتر و مجدانه از بروز پیشامدهای غیرقابل پیش بینی جلوگیری گردد.

وی تاکید نمود: در پی جلب رضایت حداکثری آحاد ملت شریف ایران هستیم و بتوانیم با بالاترین ضریب ایمنی و برترین خدمات جوابگوی مسافران باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "هدیه خاص ایران ایر برای دلجویی از مسافران یک پرواز پردردسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه خاص ایران ایر برای دلجویی از مسافران یک پرواز پردردسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید