هشدار آمریکا به شهروندان خود درباره خودداری از سفر به جنوب فیلیپین

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران: دولت آمریکا در حالی به شهروندان خود هشدار داد از سفر به مناطق جنوبی فیلیپین خودداری نمایند که استرالیا و کانادا پیش از این هشدار مشابهی را به شهروندان خود اعلام نموده بودند.

هشدار آمریکا به شهروندان خود درباره خودداری از سفر به جنوب فیلیپین

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایتالیا به نقل از پایگاه خبری نهارنت، دولت آمریکا روز گذشته (آدینه) در حالی به شهروندان خود هشدار داد از سفر به مناطق جنوبی فیلیپین خودداری نمایند که استرالیا و کانادا پیش از این هشدار مشابهی را به شهروندان خود اعلام نموده بودند.

سفارت آمریکا در مانیل نیز با ارسال یک پیغام امنیتی در اوایل هفته گذشته برای کارکنان این سفارتخانه، آنها را از سفر به سه شهر در جزیره میندانائو در جنوب فیلیپین بر حذر داشته بود.

این پیغام امنیتی، هشدار روز گذشته وزارت خارجه آمریکا به اتباع این کشور برای خودداری از سفر به میندانائو را درپی داشت. وزارت خارجه آمریکا در پیغام هشدار خود تاکید نمود که گروه های تبهکار و گروه های تروریستی در این منطقه بسیار فعال هستند.

در این پیغام همچنین تاکید شده است که اتباع آمریکا از سفر غیرضروری به مجمع الجزایر سولو در نزدیکی میندانائو که شبه نظامیان مرتبط با القاعده در آنجا فعال هستند، خودداری نمایند.

دولت استرالیا نیز پیش از این از اتباع خود در فیلیپین خواسته بود تا از سفر به بخش های جنوبی به ویژه به شهرهای داوائو، کوتاباتو، زامبوانگا و میندانائو خودداری نمایند زیرا در این مناطق تهدیدات جدی برای حملات مسلحانه و آدم ربایی وجود دارد.

منبع: تسنیم

به "هشدار آمریکا به شهروندان خود درباره خودداری از سفر به جنوب فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار آمریکا به شهروندان خود درباره خودداری از سفر به جنوب فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید