همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار آبان ماه 98 برگزار می شود

به گزارش وبلاگ ایتالیا، پردیس فارابی دانشگاه تهران 21 آبان ماه، دومین همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار را برگزار می کند.

همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار آبان ماه 98 برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ایتالیا، دومین همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار 21 آبان ماه سال 98 در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود. متقاضیان تنها تا 22 مهر ماه 98 فرصت دارند مقالات خود را جهت شرکت در همایش ارسال کنند.

محور های این همایش شامل شناسایی عوامل موثر در توسعه پایدار از منظر سرمایه اجتماعی، بررسی ابعاد و مولفه های سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار از دیدگاه اسلام و فرهنگ ایرانی، سرمایه اجتماعی، رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی پایدار، سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار گردشگری، سرمایه اجتماعی، توسعه سیاست های محیط زیستی پایدار و ارتقاء رفتار های مسئولانه محیط زیستی، سرمایه اجتماعی و مدیریت بحران های طبیعی، سلامتی و امنیت اجتماعی در پرتوی تعاملات سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار، شناسایی و ارزیابی ریسک ها، موانع و چالش های موجود در زمینه سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار در ایران، می شود.

از دیگر محور های این همایش می توانیم به پیوند های عمومی و متقابل سرمایه اجتماعی و ابعاد توسعه پایدار کارآفرینی، توسعه شهری و روستایی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، تجارب جهانی در زمینه سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار، تجارب پیروز داخلی در زمینه سرمایه اجتماعی، توسعه آفرینی، آینده پژوهشی و سناریونگاری در زمینه سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار، سرمایه اجتماعی و تاب آوری ملی، نقش خط مشی های عمومی در ارتقاء سرمایه اجتماعی اشاره کنیم.

همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار با هدف بسترسازی جهت تحقیق و توسعه در زمینه سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار؛ کمک به سیاست گذاری صحیح و مطلوب؛ جلب توجه صاحب نظران، محققان و مسئولین نسبت به بازتعریف وظایف نهاد های مسئول در حوزه سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار؛ فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات کشور های مختلف در خصوص سرمایه اجتماعی توسعه آفرین؛ افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت های دستگاه های دخیل در حوزه سرمایه اجتماعی؛ تعمیق پیوند های سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار آبان ماه 98 برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش ملی سرمایه اجتماعی و توسعه پایدار آبان ماه 98 برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید