پیراهن عجیب تیم ملی دانمارک در جام جهانی

به گزارش وبلاگ ایتالیا، فدراسیون فوتبال دانمارک نسخه نوی از پیراهن های تیم ملی این کشور برای شرکت در جام جهانی قطر را معرفی کرد. علت معرفی نسخه نو از پیراهن ها این است که اسپانسر پیراهن دانمارک، شرکت هومل، گفت به علت اعتراض به قطر حاضر نیست نامش در جام جهانی 2022 نمایش داده گردد.

پیراهن عجیب تیم ملی دانمارک در جام جهانی

هومل شرکتی دانمارکی است که در حوزه فراوری پوشاک و تجهیزات ورزشی فعالیت می نماید و اسپانسر پیراهن تیم ملی این کشور به شمار میرود. هومل اعلام نمود به دلیل اعتراض به شرایط قطر که باعث از دست رفتن جان انسان های زیادی شده، حاضر نیست با نام و نشان خود در جام جهانی شرکت کند.

این شرکت می گوید از سال 2010 تا امروز صد ها هزار نفر کارگر مهاجر در شرایط غیر انسانی در قطر مشغول به کار شدند تا زیرساخت های لازم برای برگزاری جام جهانی را فراهم نمایند.

هومل می گوید به همین دلیل تصمیم گرفته نام و نشان خود بر روی پیراهن های دانمارک را کمرنگ کند. این شرکت در بیانیه خود اعلام نمود فارغ از این مساله، طرح پیراهن تیم ملی دانمارک به پیراهنی اشاره دارد که دانمارکی ها در رقابت های یورو92 به تن می کردند. دانمارک در آن سال برای اولین و تنها بار فاتح جام ملت های اروپا شد. افتخاری که تا امروز بزرگترین افتخار فوتبالی این کشور به شمار میرود.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "پیراهن عجیب تیم ملی دانمارک در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن عجیب تیم ملی دانمارک در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید