گوگل گروه Android را برای اضافه کردن قابلیت جدید آماده می نماید

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت گوگل سیستم عامل اندروید را برای فعال کردن قابلیت های جدیدی چون کلیدهای اتومبیل، شناسه ملی و کیف پول الکترونیکی در آینده آماده می نماید.

گوگل گروه Android را برای اضافه کردن قابلیت جدید آماده می نماید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ ایتالیا، شرکت گوگل Android Ready SE Alliance را برای پشتیبانی از پذیرش تلفن های هوشمند و دریافتی های سیستم عامل Android به عنوان کلیدهای دیجیتالی، اسناد هویتی و کیف پول های نقدی دیجیتال ایجاد نموده است. شرکت گوگل نسخه عمومی (GA) StrongBox for applet SE را راه اندازی نموده است. SE مخفف Secure Element است، این یک سخت افزار گسسته و مقاوم در برابر دستکاری ها، مانند تراشه Titan M گوگل است.

در حالی که بیشتر تلفن های مدرن دارای SE هستند، این اتحاد در خصوص استانداردسازی چندین OEM اندروید در خصوص نحوه استفاده دستگاه های Pixel از تراشه Titan M به عنوان یک محفظه سخت افزاری مقاوم در برابر دستکاری است. StrongBox اندروید، که روی این مجموعه سخت افزاری در تلفن های Pixel اجرا می گردد، برای ذخیره کلیدهای رمزنگاری در محیطی جدا شده از پردازنده مرکزی استفاده می گردد. گوگل خاطرنشان می نماید که سخت افزار StrongBox و Titan M مانند ویژگی های مورد استفاده برای کاربر از جمله کلیدهای دیجیتالی برای ماشین، خانه و محل کار کاربر، اسناد شناسایی مانند گواهینامه رانندگی، تلفن همراه، شناسه ملی و پاسپورت و کیف پول دیجیتال مهم خواهد بود.

پاداش یک میلیون دلاری برای کسی که به امنیت تراشه Titan M وارد گردد!

گوگل به امنیت تراشه Titan M خود اطمینان دارد و آن را به اندازه کافی مهم می داند تا جایی که پاداش 1 میلیون دلاری را برای کسی که راهی برای دستیابی به یک سوی chain اجرای کد از راه دور و داده های محافظت شده توسط تراشه پیدا کند، در نظر گرفته است. علاوه بر این، StrongBox در WearOS ، Android Auto Embedded و دستگاه های Android TV قابل استفاده است.

مارک های تلفن Android یا OEM ها باید سخت افزار معتبر را از یک فروشنده اتحاد SE انتخاب نمایند و برای تهیه کلیدها / گواهینامه های تأیید در کارخانه SE با Google کار نمایند. OEM های اندرویدی همچنین احتیاج به استفاده از نسخه GA StrongBox for SE applet دارند که متناسب با SE خاص مورد استفاده است. گوگل در صفحه خود برای Android Ready SE Alliance می گوید: هدف اصلی این اتحاد این است که اپلت های سازگار ، قابل تعامل و با امنیت قابل اعتماد در Android فراهم می گردد.

پیاده سازی های معتبر برنامه های Android Ready SE اعتماد بیشتری برای پلتفرم Android ایجاد می نمایند. OEM هایی که از Android Ready SE استفاده می نمایند می توانند دستگاه هایی با امنیت بیشتر فراوری نمایند و امکان به روزرسانی از راه دور را فراهم نمایند تا موارد جدید را به محض ورود به سیستم عامل Android فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گوگل گروه Android را برای اضافه کردن قابلیت جدید آماده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل گروه Android را برای اضافه کردن قابلیت جدید آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید