6 مودم روتر قدرتمند مناسب ثبت نام خودرو

به گزارش وبلاگ ایتالیا، این روزها افراد زیادی ازم سوال می نمایند بهترین مودم پیشنهادی برای ثبت نام خودرو کدام است.

6 مودم روتر قدرتمند مناسب ثبت نام خودرو

در این مقاله 5 مودمی که به نظرم برای این منظور مناسب هستند را معرفی می کنم ولی پیش از آن باید چند نکته را مدنظر قرار داد:

1- فقط مودم نیست که سرعت شما در ثبت نام خودرو را بالا می برد. ابتدا باید به فکر تهیه یک اینترنت پرسرعت باشید. اینترنت ADSL و TD-LTE برای ثبت نام خودرو اصلا مناسب نیستند. بهتر است سراغ اینترنت VDSL یا فیبرنوری بروید. اگر هیچ چاره ای ندارید؛ باید از اینترنت همراه FDD بهره ببرید که باز سرعت بهتری نسبت به ADSL دارد.

2- مودم های دسکتاپ بهتر از مودم های همراه هستند. چون دارای آنتن خارجی بوده و تاخیر را چه روی شبکه موبایل و چه روی وای فای کاهش می دهند.

3- بهتر است لپ تاپ یا کامپیوتر شما با کابل شبکه به مودم و اینترنت وصل باشد تا با وای فای. این ترفند باز هم از تاخیر اینترنت می کاهد.

4- نباید فراموش کنید که حتی اگر گران قیمت ترین مودم و سریع ترین اینترنت را هم تهیه کنید؛ باز هم ثبت نام خودرو شانسی است و هیچ تضمینی به آدم نمی دهد.

بهترین مودم های ADSL/VDSL برای ثبت نام خودرو

احتیاجی نیست حتما گران ترین مودم ADSL/VDSL بازار را پیدا و خریداری کنید. در حال حاضر، شاید مودم روترهایی بالای 5 میلیون تومان در بازار باشد ولی خرید مودم هایی با قیمت مناسب تر را پیشنهاد می دهم:

ایسوس DSL-AC68U

یکی از بهترین مودم روترهای VDSL در بازار ایران است که تاخیر بسیار پایین و تقریبا لگ نزدیک به صفری به شما خواهد داد. این مودم روتر بیشتر برای بازی و مالتی مدیا طراحی شده ولی ثبت نام نمایندگان خودرو هم می توانند از مزایای آن بهره مند باشند.

در رده AC1900 با سه آنتن بی سیم و چهار درگاه شبکه گیگابیتی به همراه تعریف دو شبکه WAN و درگاه های USB است. چیزی کم ندارد و قطعا بهترین سرعت اینترنت را به شما خواهد داد. برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با این مودم می توانید مطلب چرا ایسوس DSL-AC68U بهترین و دوست داشتنی ترین مودم روتر ADSL/VDSL ایران است؟ را مطالعه کنید.

ایسوس RT-AC88U

بدون شک قدرتمندترین مودم روتر ADSL/VDSL بازار ایران است. کامل ترین مودم روتری که تا به حال دیدم و خفن ترین محصول شبکه ای که می توانید تصور کنید. قیمت این مودم روتر بالا است و باید چندین میلیون تومان برای آن هزینه کنید ولی شاید به پیروزیت در ثبت نام یک خودرو ارزش داشته باشد.

نمی گردد درباره امکانات این مودم صحبت کرد چون در آن صورت باید چندین صفحه فقط شرح داد چه قابلیت هایی دارد. اگر پولش را دارید؛ چشم بسته بخرید و علاوه بر ثبت نام خودرو، برای بازی آنلاین، استریم فیلم، ویرایش ویدیو و کارهای سنگین دیگر بهره ببرید. برای مشاهده مشخصات، ویژگی ها، مزایا و قابلیت های مودم ایسوس RT-AC88U به مطلب معرفی اختصاصی شبکه چی: مودم روتر ایسوس RT-AC88U ما سری بزنید.

تی پی لینک Archer 1900

به طور کلی سری محصولات تی پی لینک Archer عملکرد خوبی دارند. چندین مدل مودم Archer در بازار ایران هست. من هنوز مدل VR2600 را ندیدم ولی اگر وارد ایران شده باشد؛ گزینه خوبی است. مدل های VR900 و VR600 هم گزینه های پیشنهادی بعدی هستند.

این مودم ها از استاندارد ارتباطی VDSL پشتیبانی می نمایند و مجهز به درگاه های شبکه گیگابیتی هستند. به نظر می رسد قدرت پردازشی بالایی هم داشته باشند؛ دقیقا همان ویژگی که برای ثبت نام خودرو احتیاج داریم.

مدل Archer VR400 تی پی لینک بسیار پرفروش و محبوب است که قیمتی زیر 1 میلیون تومان دارد ولی توصیه من خرید مدل های بالاتر است. اگر تصمیم به خرید VR2600 داشتید؛ حتما این مطلب سایت شبکه چی را بخوانید.

بهترین مودم های 4G LTE برای ثبت نام خودرو

بهتر است مودمی انتخاب کنید که دسکتاپ و دارای آنتن های خارجی باشد تا بیشترین آنتن دهی و کمترین تاخیر را در ارسال و دریافت امواج رادیویی داشته باشد.

ایسوس 4G-AC53U

در میان مودم های 4G دسکتاپ یکی از بهترین ها است. تقریبا شما همه امکانات یک مودم ADSL/VDSL قوی را روی این مودم دارید به اضافه اینکه می توانید سیم کارت موبایل انداخته و از اینترنت 4G LTE بهره ببرید. حتی با اتصال یک مودم ADSL به درگاه WAN آن می توانید از اینترنت کابلی سود ببرید.

روتر این مودم در رده AC750 است. بهتر است دوباره از کابل شبکه به جای وای فای در ثبت نام خودرو بهره ببرید. دو آنتن خارجی دارد که قابل تعویض هستند. مشخصات و مزایای کامل این مودم روتر را در مطلب نگاهی به مودم 4.5G رومیزی ایسوس 4G-AC53U: آن کس که تو را دارد از عیش چه کم دارد بخوانید.

دی لینک DWR-M961

یک مودم 4.5G با سرعت دانلود 300 مگابیت و مشخصات کامل یک مودم رومیزی است. چهار آنتن خارجی دارد تا قدرت آنتن دهی به بالاترین سطح خود برسد.

مجهز به وای فای AC1200 است تا روی شبکه های بی سیم هم سرعت خوبی نشان بدهد؛ به ویژه در باند رادیویی 5 گیگاهرتز که سرعتی 867 مگابیتی خواهد داشت. درگاه های LAN آن گیگابیتی هستند. در مطلب دی لینک DWR-M961: اینترنت 4G در مودم روتری رده بالا بیشتر درباره این محصول صحبت کردیم.

هواوی B618

اگر بتوانید در ایران پیدایش کنید؛ بهترین مودم رومیزی 4G است. سرعت دانلود این مودم به 600 مگابیت می رسد و در رده LTE Cat 11 است. یک درگاه LAN، یک درگاه LAN/WAN، یک درگاه USB و یک درگاه RJ-11 دارد.

این مودم از دیگر محصولات رومیزی هواوی مانند مودم های B612 یا B525 هم عملکرد بهتری دارد. در وای فای هم به پای شبکه های موبایل نمی رسد ولی کارایی بالایی از خود نشان می دهد.

اگر بخواهید مودم روتر ADSL زیر 1 میلیون تومان خرید کنید؛ احتمالا چیزی بیشتر از یک مودم روتر قدیمی سری N با سرعت 300 مگابیت…

در حالی که بازار ایران بیشتر با مودم روترهای سری N پر شده است و کاربران هم دوست دارند برای اینترنت ADSL خود زیاد هزینه…

اگر این روزها بخواهید یک مودم روتر جدید بخرید؛ احتمالا دو انتظار و آرزو دارید: دو بانده باشد و از استاندارد اینترنت VDSL پشتیبانی کند….

مودم E5885 جزو آخرین مودم هایی است که شرکت هواوی پس از عرضه پیروز مودمی مانند E5770 در سال 2017 روانه بازار نموده است. مودمی که…

در حالی که بیش از دو سال است مودم های Cat16 در اسمارت فون ها استفاده می شوند ولی به صورت مجزا و در قالب یک دستگاه مودم همراه فقط…

ایسوس ایران می خواهد مودم روتر RT-AC88U را وارد بازار ایران کند. بدون شک RT-AC88U یکی از بهترین و قدرتمندترین مودم روترهای دنیا است و حتا در میان مودم…

منبع: شبکه چی

به "6 مودم روتر قدرتمند مناسب ثبت نام خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مودم روتر قدرتمند مناسب ثبت نام خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید