از میزبانی در سالن شهدای کارگر سایپا، بسیار خوشحالم

به گزارش وبلاگ ایتالیا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال بزرگسالان سایپا گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تمامی رقابتهای های ورزشی کشور بدون تماشاگر برگزار می گردد، فرصت مناسبی است که بتوانیم در سالن شهدای کارگر سایپا که از کفپوش بسیار عالی برخوردار است میزبان هورسان رامسر باشیم. چراکه بعضی از آسیب دیدگی های ورزشکاران در دیدارهای حرفه ای به دلیل مستهلک بودن کفپوش سالن است.

از میزبانی در سالن شهدای کارگر سایپا، بسیار خوشحالم

وی افزود: از اینکه فدراسیون والیبال کشور، چنین امکانی را برای والیبال سایپا ایجاد نموده است، بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در نخستین تجربه، میزبان شایسته ای برای تیم تازه وارد و خوش آتیه هورسان رامسر باشیم.

کاپیتان نارنجی پوشان توضیح داد: البته هر میزبانی خالی از نقص نیست، به یاد دارم تیم سایپا در ملاقات فینال لیگ برتر دوره های گذشته، به دلیل بارش شدید باران و نشت آب از سقف استادیوم آزادی نزدیک به دو ساعت بلاتکلیف بود و حتی بزرگترین سالن والیبال کشور نیز با نقایصی همراه بود. از این رو قطعا اضافه شدن یک سالن والیبال به جمع میزبان های والیبال تهران ضمن اینکه می تواند به کاهش هزینه برای تیم هایی همچون سایپا منجر گردد، در شرایط می تواند کمک دهنده سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور باشد.

امیرحسینی در پایان اعلام نمود: از کادر مدیریت و کارکنان شرکت فرهنگی ورزشی سایپا بسیار سپاسگزارم که در اندک زمان موجود به بهترین نحو ممکن سالن شهدای کارگر این شرکت را برای میزبانی هفته نخست رقابتهای لیگ برتر مهیا کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از میزبانی در سالن شهدای کارگر سایپا، بسیار خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از میزبانی در سالن شهدای کارگر سایپا، بسیار خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید