ایندیانا و میامی حریفان خود را شکست دادند، اسپرز با درخشش پارکر برد

به گزارش وبلاگ ایتالیا، رقابت های بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز سه شنبه ادامه یافت که در یکی از این دیدارها تیم ایندیانا پیسرز صدرنشین کنفرانس شرق سی و هفتمین برد فصل را برابر اورلاندو مجیک کسب کرد تا صندلی خود را در صدر جدول رده بندی تثبیت کند.

ایندیانا و میامی حریفان خود را شکست دادند، اسپرز با درخشش پارکر برد

در این ملاقات که در حضور 16 هزار و 266 تماشاگر سالن بنکرز لایف فیلدهوس ایندیانا پولیس برگزار گردید میزبان با حساب 98 بر 79 از سد حریف خود گذشت. دنی گرانگر و پل جورج به ترتیب با 16 و 15 امتیاز بهترین بازیکنان تیم ایندیانا در این بازی بودند. آرون آفالو هم در ترکیب تیم اورلاندو با ثبت 20 امتیاز بهتر از دیگر بازیکنان ظاهر شد.

پل جورج از ایندیانا و آرون آفالو از اورلاندو مجید در نمایی از بازی امروز دو تیم دیده می شوند

تیم میامی هیت، مدافع عنوان قهرمانی نیز با حمایت 19 هزار و 802 هوادارش در سالن امریکن ایرلاینز با حساب 102 بر 96 از سد دیترویت پیستونز گذشت. دواین وید گارد سرشناس تیم میامی با کسب 30 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس منجر به امتیاز بهترین بازیکن این میدان بود. برندون ینینگز هم در تیم دیترویت 26 امتیاز گرفت و بهترین یار تیمش بود.

حرکت جامپ شات دواین وید گارد تیم میامی مقابل رادنی استاکی از دیترویت

واشنگتن ویزاردز هم برابر پورتلند بلیزرز با حساب 100 بر 90 برنده شد. جان وال و تروور آریزا به ترتیب با 22 و 20 امتیاز موثرترین بازیکان تیم ویزرادز در این ملاقات بودند. این در حالی بود که دامیان لیلارد گارد تیم پورتلند با کسب 25 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان معرفی گردید. جدال دو تیم 13 هزار و 259 تماشاچی داشت.

اسلم دانک بردلی بیل گارد واشنگتن روی سبد تیم پورتلند

بروکلین نتز در ملاقات نزدیک و نفسگیر برابر فیلادلفیا سونی سیکسرز به پیروزی 103 بر 102 دست یافت. پل پی یرس فوروارد سرشناس بروکلین در این بازی 25 امتیاز کسب کرد و نقش مهمی را در کسب این برد ایفا کرد. 16 هزار و 727 نفر در سالن محله بروکلین نیویورک این بازی را از نزدیک نظاره گر بودند.

شان یونگسیون گارد تیم بروکلین و ایوان ترنر فوروارد فیلادلفیا در نمایی از ملاقات بامداد امروز دو تیم

میلواکی باکس در شبی که میزبان نیویورک نیکس بود با ارایه یک بازی خوب 101 بر 98 این تیم را شکست داد. کارملو آنتونی با وجود این که از سوی مدافعان حریف به شدت مورد مراقبت قرار گرفته بود 36 امتیاز برای نیکس کسب کرد ولی کوشش او برای شکست کافی نبود.

لوک ریدنور و جیانیس کونمپو از میلواکی با خطا کارملو آنتونی را متوقف کردند

سن آنتونیو اسپرز در زمین نیو اورلینز پلیکانز با درخشش تونی پارکر ملی پوش فرانسوی خود پیروزی 102 بر 96 را کسب کرد. پارکر در شبی که تیم ملی کشورش با ایران همگروه شد 32 امتیاز، 2 ریباند، 9 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات به نام خود ثبت کرد. 17 هزار و 86 نفر در سالن نیواورلینز جدال دو تیم را نظاره گر بودند.

بازیکنان نیواولینز تنها نظاره گر حرکت تونی پارکر زیر سبد تیم خود هستند

در سایر ملاقاتها نتایج زیر به دست آمده است:

* یوتا جاز 79 - تورنتو رپتورز 94

* دنور ناگتس 116 - لس آنجلس کلیپرز 115

* دالاس موریکس 124 - کلیولند کاوالیرز 107

* اوکلاهما سیتی ثاندرز 86 - ممفیس گریزلیز 77

* ساکرامنتو کینگز 99 - شیکاگو بولز 70

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایندیانا و میامی حریفان خود را شکست دادند، اسپرز با درخشش پارکر برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایندیانا و میامی حریفان خود را شکست دادند، اسپرز با درخشش پارکر برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید