بانوان مدیریت مصرف آب را بهتر انجام می دهند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران/لرستانمدیرعامل آبفای لرستان گفت: برای جلوگیری از هزینه های مضاعف باید صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بانوان مدیریت مصرف آب را بهتر انجام می دهند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، حمیدرضا کرموند در همایش استانی رد پای آب و طرح ملی آموزشی بانوی آب که با حضور معصومه ابتکار در خرم آباد برگزار گردید، اظهارکرد: رعایت الگوی مصرف از آموزه های دینی ما و مورد تاکید ائمه اطهار است.

وی با ذکر این مطلب که احادیثی فراوان از صرفه جویی در آب را در دین اسلام داریم، افزود: تنش آبی امروز کلان شهرها ما را تهدید می نماید این در حالی است که هر سال فاصله مراکز تامین آب از مراکز جمعیتی بیشتر می گردد.

کرموند با اشاره به اینکه در لرستان برای استحصال و انتقال آب هزینه هنگفتی صرف می گردد، ادامه داد: برای جلوگیری از هزینه های مضاعف باید صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

مدیرعامل آبفا لرستان با اشاره به اینکه بانوان مدیریت مصرف آب را بهتر انجام می دهند و برای ترویج فرهنگ صرفه جویی در وزارت نیرو برنامه های خوبی انجام می گردد، گفت: برای ترویج فرهنگ صرفه جویی قراردادهایی با سمن ها و آموزش و پرورش لرستان منعقد شده است.

وی با ذکر این مطلب که بانوان با صرفه جویی در آب می توانند در اقتصاد خانواده نیز موثر باشند، اضافه نمود: صرفه جویی در مصرف موجب تخفیف هزینه آب است.

کرموند با اشاره به اینکه شرکت آبفا لرستان برای جلوگیری از هدررفت سیستم های هوشمندی در لرستان ابداع شده که مدیریت فشار آب را انجام می دهد، گفت: ایجاد پنج تصفیه خانه در لرستان و بازگردانی پساب در چرخه آب می تواند در صرفه جویی مصرف آب اثرگذار باشد.

مدیرعامل آبفا لرستان با یادآوری این مطلب که در لرستان سپر دفاعی در مقابل سیل نداریم، اضافه نمود: تاکید وزارت نیرو بر ساخت سد می تواند مانع سیل باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوان مدیریت مصرف آب را بهتر انجام می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان مدیریت مصرف آب را بهتر انجام می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید