تصویر فاش شده از S23 اولترا دوربین 200 مگاپیکسلی آن را تایید می نماید

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سامسونگ میخواهد به زودی از سری تازه گوشی های پرچم دار گلکسی S23 خود رونمایی کند. اما قبل از معرفی رسمی آن ها، اطلاعات زیادی در خصوص گوشی های این سری تازه منتشر شده است. به همین دلیل، جزئیات تازهی از دوربین گوشی هوشمند گلکسی S23 اولترا فاش شده که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم.

تصویر فاش شده از S23 اولترا دوربین 200 مگاپیکسلی آن را تایید می نماید

یکی از افشاگران مطرح حوزه فناوری یعنی Ice Universe اسکرین شاتی را از اپلیکیشن دوربین گلکسی S23 اولترا در توییتر به اشتراک گذاشته که به نکته بسیار جالبی اشاره می نماید. طبق این اسکرین شات، سامسونگ در این گوشی هوشمند دو گزینه تصویربرداری را در رابط کاربری One UI به کاربران ارائه می دهد که یکی امکان عکاسی با رزولوشن اصلی 200 مگاپیکسلی است و دیگری کاربران را به تصویربرداری با دقت تصویر 50 مگاپیکسلی محدود می نماید.

اگر این خبر صحت داشته باشد، تصویر منتشر شده به دو نکته اشاره می نماید. اول اینکه سامسونگ گلکسی S23 اولترا همانطور که در شایعات نیز آمده، مجهز به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود. نکته بعدی این است که این گوشی برخلاف شایعات و به لطف فناوری ادغام پیکسلی تصاویر را به صورت پیش فرض با دقت 50 مگاپیکسلی ثبت خواهد نمود. این سنسور نو 1/1.3 اینچی با دیافراگم f/1.7 به احتمال زیاد ISOCELL HP2 نام دارد که پیش بینی می گردد دارای پیکسل های 0.60 میکرومتری باشد. بعلاوه این لنز دوربین می تواند قابلیت فیلمبرداری 4K و 8K را با میدان دید وسیع تری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

بر اساس نوترین گزارش ها، غول فناوری کره ای از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HPX نو خود برای گلکسی S23 اولترا استفاده خواهد نمود و فناوری های فوق پیشرفته ای را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد. از جمله فناوری ها می توان به جداسازی عمیق ترانچ پیشرفته (DTI) برای جذب بهتر نور به حسگر و Tetra2Pixel اشاره نمود که به دوربین اجازه می دهد 4 یا 16 پیکسل را برای عکاسی در نور کم ترکیب کند.

شایعه شده که سایر گوشی های هوشمند این سری یعنی گلکسی S23 و S23 پلاس از سنسور 108 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا بهره خواهند برد که البته خیلی نمی توان به این شایعه دامن زد. جدا از این موضوع، گلکسی S23 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی پرچم دار سال 2023 سامسونگ احتمالاً مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن 1440 در 3080 پیکسل پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت.

سامسونگ برای سری نو گوشی های پرچم دار خود از پردازنده پرچم دار و نو اسنپدراگون 8 نسل 2 به عنوان قلب تپنده بهره خواهد برد. آن طور که شنیده می گردد پردازنده نو کوالکام یک هسته Cortex-X3، دو هسته Cortex-A720، دو هسته Cortex-A710 و 3 هسته Cortex-A510 را در خود گنجانده است. 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی هوشمند انتظار می رود.

علاوه بر دوربین 200 مگاپیکسلی این گوشی که کاربران را شگفت زده خواهد نمود و قادر است جزئیات بیشتری را در تصاویر ثابت و ویدیوها به نمایش بگذارد، باید به به سنسور احتمالی 10 مگاپیکسلی تله فوتو و 12 مگاپیکسلی اولترا این گوشی هوشمند نیز اشاره کنیم. سیستم عامل اندروید 13 روی این گوشی هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می رسد رابط کاربری نو OneUI 5.0 را نیز اجرا خواهد نمود.

پنل جلویی این گوشی هوشمند میزبان یک سنسور 40 مگاپیکسلی سلفی خواهد بود که می تواند احتیاج کاربران را برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی تأمین کند. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید. پشتیبانی از سرعت شارژ 25 واتی برای این گوشی مورد انتظار است.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تصویر فاش شده از S23 اولترا دوربین 200 مگاپیکسلی آن را تایید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر فاش شده از S23 اولترا دوربین 200 مگاپیکسلی آن را تایید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید