خبرنگاران 573 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اصناف قم تخصیص یافت

به گزارش وبلاگ ایتالیا، قم - خبرنگاران - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای امسال تا انتها دی ماه در حوزه اصناف، 573 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل استان معرفی شده است.

خبرنگاران 573 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اصناف قم تخصیص یافت

محمود سیجانی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ایتالیا، اعلام کرد: این تسهیلات شامل یکهزار و 104 طرح است و موجب اشتغالزایی برای 2 هزار و 766 تن می گردد.

وی اعلام کرد: تسهیلات اختصاص یافته به اصناف استان شامل، تسهیلات بازسازی و نوسازی، روستایی و عشایری، آسیب دیده از کرونا و مشاغل خانگی است.

وی ادامه داد: موارد فوق از اعتبارات سال گذشته و امسال است که برای اخذ تسهیلات به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک های عامل استان معرفی گردید.

سیجانی گفت: اصناف استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون برای مقابله با آن همکاری خوبی با مسئولان داشته و دارند و احتیاج است که با استفاده از ظرفیت های موجود از کسب و کارهای ایشان حمایت گردد.

وی با اشاره به پیگیری مستمر مسائل اصناف در قم، اعلام کرد: از ابتدای امسال تا خاتمه دی ماه، تعداد هفت جلسه کارگروه حمایت از رونق فراوری در بخش اصناف با تعداد 18 مصوبه برای برطرف مشکل اتحادیه های سوهان، بنکداران مواد غذایی، چاپ و نشر، شرکت تعاونی درودگران، اتحادیه درودگران، اتحادیه املاک و مسائل بانکی و مالیاتی واحدهای صنفی استان تشکیل شده است.

در مجموع 36هزار و 393 واحد صنفی مجوز دار در استان قم وجود دارد که 21هزار و 493 مورد آن توزیعی و خدماتی و 14هزار و 900 مورد آن فراوریی و فنی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 573 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اصناف قم تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 573 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اصناف قم تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید