فنونی زاده: قهرمان لیگ برتر می شویم، اما در لیگ قهرمانان فرصتی برای اشتباه نیست، یحیی باید از احتیاطش کم کند

به گزارش وبلاگ ایتالیا، پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید در ملاقات های آینده با جسارت بیشتری بازی کند و یحیی هم باید از احتیاطش کم کند.

فنونی زاده: قهرمان لیگ برتر می شویم، اما در لیگ قهرمانان فرصتی برای اشتباه نیست، یحیی باید از احتیاطش کم کند

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ، درباره شرایط این تیم در رقابت های فصل جاری گفت: پرسپولیس در لیگ برتر هیچ مسئله ای ندارد و ان شاالله چهارمین قهرمانی را هم با یحیی به دست می آوریم، اما یحیی در آسیا فرصت اشتباه ندارد، زیرا میزبانی تیم های ایرانی برای بازی های برگشت در هاله ای از ابهام است و محتمل است مجبور شویم در دور برگشت هم در کشور ثالث از حریفان میزبانی کنیم.

فنونی زاده در ادامه گفت: پرسپولیس باید در بازی های دور رفت آسیا کار را تمام کند و در هر بازی پیروز گردد و اگر پیروز نشد، باید حداقل یک امتیاز را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس باید با جسارت در بازی ها حاضر گردد و یحیی باید از احتیاطش کم کند. به اعتقاد من پرسپولیس و الدحیل از این گروه صعود می نمایند.

او در مورد بازی پیش روی پرسپولیس برابر الشارجه بیان کرد: الشارجه تیم خوبی است و در بالای جدول لیگ امارات واقع شده است، اما هر 4 نماینده ما هم تیم های خوبی هستند و با رسیدن به دور گروهی، حقشان را گرفتند. پرسپولیس نباید الشارجه را دست کم بگیرد. امیدوارم یحیی بازیکنانی که در نیمه دوم بازی با الدحیل به زمین فرستاد را در بازی با الشارجه، از ابتدا در ترکیب بگذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فنونی زاده: قهرمان لیگ برتر می شویم، اما در لیگ قهرمانان فرصتی برای اشتباه نیست، یحیی باید از احتیاطش کم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنونی زاده: قهرمان لیگ برتر می شویم، اما در لیگ قهرمانان فرصتی برای اشتباه نیست، یحیی باید از احتیاطش کم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید