نمایش قدرت بی نظیر دوربین گلکسی S23 ، عکس

به گزارش وبلاگ ایتالیا، گجت نیوز نوشت: یکی از افشاگران نمونه تصویر دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا سامسونگ را با کراپ 12 برابری منتشر نموده که نکاتی جذابی در آن نهفته است.

نمایش قدرت بی نظیر دوربین گلکسی S23 ، عکس

گوشی های سری گلکسی اس 23 سامسونگ در راه اند. تا به امروز اطلاعات زیادی از افشاگران، فروشندگان و دیگر کاربران نزدیک به غول کره ای به بیرون درز نموده است. حالا شاهد انتشار نمونه تصویر دوربین 200 مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا هستیم که عملکرد این سنسور را به رخ می کشد.

این نمونه تصاویر را یک افشاگر مطرح به نام Ice Universe منتشر نموده است. کسی که پیشتر عکسی را منتشر کرد و دوربین گوشی های گلکسی S23 Ultra و S22 Ultra و همینطور پیکسل 7 پرو را با یکدیگر مقایسه نموده بود. این افشاگر می گوید، تصویری که از نمونه سنسور دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا منتشر نموده، کراپ 12 برابری از رزولوشن کامل 200 مگاپیکسلی آن را به نمایش می گذارد. سنسوری که ISOCELL HP 2 نام دارد.

نمونه تصویر سنسور دوربین گلکسی S23 اولترا با کراپ 12 برابری

Ice Universe می گوید عکسی که با دوربین 200 مگاپیکسلی تازه سامسونگ ثبت شده در مقایسه با دیگر سنسورهای 200 و 108 مگاپیکسلی ISOCELL HP1, HP3, HP1 و HM3 این کمپانی گرفته شده، تفاوت چشمگیری در کیفیت دارد. رنگ های این تصویر خیلی طبیعی تر هستند و هیچ پس پردازش یا نوک تیزی بیش از حدی را نمی توانید در هیچ کجای تصویر حس کنید.

البته به خاطر داشته باشید که این تصویر با کراپ 12 برابری منتشر شده است. بنابراین اگر تصویر خام 200 مگاپیکسلی را ببینید، قطعاً کیفیت بالاتری دارد. آنچه در این نمونه تصویر ارزشمند است، روشنایی، رنگ ها و جزئیات بسیار خوب است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "نمایش قدرت بی نظیر دوربین گلکسی S23 ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش قدرت بی نظیر دوربین گلکسی S23 ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید