واکنش تند گل محمدی به اظهارات حسن عباسی؛ دفعه بعد اتفاق بدی برایت می افتد ، ما عزادار جان باختن عزیزان خود هستیم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، سرمربی پرسپولیس می گوید در شرایط فعلی صحبت کردن در مورد فوتبال نمی تواند چیزی را تغییر بدهد.

واکنش تند گل محمدی به اظهارات حسن عباسی؛ دفعه بعد اتفاق بدی برایت می افتد ، ما عزادار جان باختن عزیزان خود هستیم

به گزارش وبلاگ ایتالیا یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از ملاقات برابر تراکتور گفت: در خصوص بازی حرف خاصی ندارم چرا که این روزها حال دل خوبی نداریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم به خاطر اتفاقات اخیر ناراحت هستند، حرف زدن در خصوص فوتبال و مسابقه نمی تواند چیزی را تغییر دهد. بازی بدون تماشاگر است و در روزهایی هستیم که بیشتر مردم به خاطر اتفاقات اخیر ناراحت هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تنها هدف مان این است که بتوانیم در ملاقات برابر تراکتور خوب بازی کنیم تا با کسب یک پیروزی مهم حال دل مردم را خوب کنیم.

یحیی گل محمدی ادامه داد: ما عزادار جان باختن عزیزانمان هستیم. چه نیروهای پلیسی و چه جوانانی که در اتفاقات اخیر جان دادند. همه اینها بچه های ایران و بچه های این آب و خاک هستند. در این شرایط صحبت کردن در خصوص فوتبال هیچ اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام نمود: امیدواریم این مسائل و اتفاقات هر چه سریعتر تمام گردد تا بتوانیم به روزها و حالت عادی زندگی برگردیم.

وی در خصوص محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برای بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی گرفته شده است گفت: مدیریت باشگاه باید در این مورد صحبت کند اما هیچکس متوجه نشد که چرا این رای را دادند. ما در تبریز تماشاگر نداشتیم و اتفاقی از سوی تماشاگران ما رخ نداد اما نمی دانم چرا حکم علیه ما شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هماهنگی با کارلوس کی روش برای تیم ملی گفت: هر کمکی از دست ما بربیاید این آمادگی را باشگاه پرسپولیس دارد که برای اردوها و مسائل دیگر در خدمتم تیم ملی باشیم.

گل محمدی در خصوص شرایط عیسی آل کثیر هم گفت: از نظر شخصی مدیون این بازیکن هستم و تمام تلاشم را می کنم که به شرایط مطلوب برسد. عیسی با ما قرارداد ندارد اما تا نیم فصل کنار ما تمرین خواهد نمود تا ببینیم شرایطش چه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص یکی از افرادی که در خصوص فوتبالیست ها و پوشش همسران آنها صحبت کرد هم گفت: باید در خصوص این آدم معلوم الحال صحبت کنم که در خصوص پوشش همسر من صحبت نموده است. ایشان در جایگاهی نیست که بخواهد غلط اضافه بکند و در خصوص این مسائل صحبت کند. آخرین بارش باشد که در خصوص فوتبالیست ها و همسران آنها صحبت می نماید.

وی در سرانجام تاکید نمود: این آقا باید حواسش جمع باشد. اگر بخواهد یک بار دیگر در خصوص فوتبالیست ها صحبت کند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. به خاطر همین از او می خواهم که دیگر از این غلط ها نکند.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش تند گل محمدی به اظهارات حسن عباسی؛ دفعه بعد اتفاق بدی برایت می افتد ، ما عزادار جان باختن عزیزان خود هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند گل محمدی به اظهارات حسن عباسی؛ دفعه بعد اتفاق بدی برایت می افتد ، ما عزادار جان باختن عزیزان خود هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید