پیگیر نبودن مدیران استانی دلیل به نتیجه نرسیدن وعده های مسئولان کشوری است

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران/کردستان به گفته استاندار کردستان، گفت: به دلیل پیگیری نکردن جدی مسئولین استانی اکثر وعده های مسئولین کشوری به خاتمه نمی رسد.

پیگیر نبودن مدیران استانی دلیل به نتیجه نرسیدن وعده های مسئولان کشوری است

بهمن مرادنیا عصر امروز(20آذر) در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان که با محور آنالیز سند راهبردی آمایش استان در استانداری برگزار گردید اظهار کرد: سفرهای اخیر مسئولان به کردستان در افزایش بودجه استان تاثیر بسزایی داشته است.

مرادنیا مطرح نمود: به دلیل پیگیری نکردن جدی مسئولین استانی اکثر وعده های مسئولین کشوری به انتها نمی رسد این در حالی است که برای رسیدن به اهداف خود باید مسائل را به شیوه ای جدی پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه دولت خود را در توسعه استان متعهد می داند ادامه داد: باتوجه به اینکه رشد بودجه کشور در لایحه 99، 5.2 درصد بوده و این در حالی است که این میزان در استان رشد 29 درصدی داشته و این نشان دهنده تمایل دولت، برای جبران بخشی از عقب ماندگی کردستان است.

استاندار کردستان تاکید نمود: علی رغم مسائل موجود اعتبارات خوبی به استان تخصیص یافته است، اما باز با این وجود باید همه نمایندگان مجلس و مدیران با جدیت کامل برای افزایش میزان بودجه کردستان کوشش نمایند.

وی در خاتمه یادآور شد: چرخ اقتصاد استان در حال حرکت است و برای پیشگیری از توقف آن مسئولان استان باید بیشتر کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیگیر نبودن مدیران استانی دلیل به نتیجه نرسیدن وعده های مسئولان کشوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر نبودن مدیران استانی دلیل به نتیجه نرسیدن وعده های مسئولان کشوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید