چهره محبوب استقلالی ها؛ سلطان چرتکه شد!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، اظهارات اخیر سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اقدام استراماچونی به علت تأخیر 2روزه باشگاه در پرداخت طلبش خبرساز شده است.

چهره محبوب استقلالی ها؛ سلطان چرتکه شد!

به گزارش وبلاگ ایتالیا آنلاین، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال که این روزها حضوری پررنگ در سطح رسانه ها دارد، در تازه ترین اظهاراتش اعلام نموده آندرا استراماچونی، سرمربی پیشین آبی پوشان حتی از رقم جزئی ناشی از 2روز تأخیر باشگاه در پرداخت پول او هم نگذشته است: طرفداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و 600هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به خاطر 2روز تعطیلی کشور قطر به علت عید فطر، انتقال پول استراماچونی با تأخیر همراه بود. وکیل ایشان خاطرنشان کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید 2400یورو بابت این 2 روز پرداخت کنید! مربی ای که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات 2فصل به اضافه 2روز تأخیر را هم گرفت!

  • حمله ناگهانی طرفداران استقلال به همسر چهره محبوب شان | همه چیز برای آبی ها به یکباره عوض شد

این یک بحث کهنه و قدیمی در خصوص توقعات کاذبی است که بعضی از ما اهالی فوتبال ایران، از خارجی ها داریم. به هر حال آنها به خاطر پول جلای وطن می نمایند و به کشور ما می آیند. بعدتر هم از اشتباهات مدیران بی کفایت ایرانی بهره می برند و مثلا پول 2سال را با چندماه کار می گیرند. در نتیجه ما باید از مدیران خودمان شاکی باشیم، اما هر قدر هم بخواهیم حرفه ای فکر کنیم، باز اینکه یکی مثل استراماچونی بعد از گرفتن آن همه پول مفت حاضر نمی گردد قید 2هزار یوروی آخر را بزند واقعا بحث برانگیز است. استقلالی ها خیلی به این آدم محبت کردند اما او انگار تمام این مدت در حال چرتکه انداختن بود. حیف!

منبع: همشهری آنلاین

به "چهره محبوب استقلالی ها؛ سلطان چرتکه شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره محبوب استقلالی ها؛ سلطان چرتکه شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید