ژاوی: به نیوکمپ برمی گردم

به گزارش وبلاگ ایتالیا، تهران- خبرنگاران- ژاوی هرناندز کاپیتان اسبق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، پس از خداحافظی از فوتبال حرفه ای به همراه تیم السد قطر، ضمن اشاره به شروع حرفه مربیگری در تیم قطری، تایید کرد که میخواهد در کسوت سرمربی به نیوکمپ باز شود.

ژاوی: به نیوکمپ برمی گردم

تارنمای فوتبال اسپانیا روز سه شنبه نوشت: ستاره 39 ساله اسپانیایی شب گذشته و در انتها دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که در نهایت با شکست 2 بر صفر قطری ها همراه شد، از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد.

ژاوی در مصاحبه ای گفت: ایده ای که در سرم دارم این است که مربیگری را از السد شروع کنم تا با کسب تجربه آماده بازگشت به فوتبال اروپا شوم، بله، امیدوارم آن تیم بارسلونا باشد اما در حال حاضر چنین جایگاهی ندارم و برای این مسئولیت آماده نیستم.

وی ادامه داد: باید برای رسیدن به هدف نهایی خود، آرام آرام پیش بروم و بنابراین حالا برای پست مهمی همچون راهنمایی بارسلونا زود است. ایده هایی زیادی در خصوص نوع فوتبال و سبک بازی کردن در سر دارم و می خواهم آنها را به نسل های بعد انتقال دهم؛ البته همواره سبک بازی بارسلونا، نوع کنترل توپ و تسلط بر بازی آنان را تحسین می کردم اما می خواهم به عنوان سرمربی سبک بازی خودم را گسترش دهم.

تیم السد قطر با وجود شکست 2 بر صفر شب گذشته مقابل پرسپولیس در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه D لیگ قهرمانان آسیا با 10 امتیاز و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

به "ژاوی: به نیوکمپ برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: به نیوکمپ برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید