کارخانه تسلا در ترکیه راه اندازی می گردد؟ ، گفتگوی اردوغان و ماسک در نیویورک

به گزارش وبلاگ ایتالیا، احتمال راه اندازی کارخانه تسلا در ترکیه وجود دارد. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس و تسلا قبل از مجمع عمومی سازمان ملل متحد ملاقات کرد. اردوغان از ماسک خواست تا کارخانه تسلا را در ترکیه تاسیس کند.

کارخانه تسلا در ترکیه راه اندازی می گردد؟ ، گفتگوی اردوغان و ماسک در نیویورک

بیت ران - رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه قبل از مجمع عمومی سازمان ملل با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس و تسلا ملاقات کرد. دو طرف در خصوص همکاری در تعدادی از مسائل از فناوری فضایی تا باتری خودروهای الکتریکی تبادل نظر کردند.

در این ملاقات که تقریباً 45 دقیقه به طول انجامید، اردوغان از ماسک خواست تا یک کارخانه تسلا در ترکیه تأسیس کند. گزارش شد که اردوغان و ماسک این ملاقات را در Türkevi (خانه ترکیه) واقع در نزدیکی سازمان ملل در نیویورک صحبت کردند. اردوغان و ماسک در خصوص تعدادی از مسائل مهم، از کارخانه احتمالی تسلا در ترکیه گرفته تا هوش مصنوعی صحبت کردند.

بر اساس تبادل نظری دو طرف، اردوغان اعلام نمود که آماده است از TESLAبرای ایجاد دومین کارخانه در اروپا و هفتمین کارخانه در دنیا در ترکیه حمایت کند.

ایلان ماسک نیز سیگنال مثبتی به این درخواست داد. ماسک گفت که آنها در حال حاضر با بسیاری از تامین نمایندگان ترکیه همکاری می نمایند و ترکیه یکی از مهمترین نامزدهای سرمایه گذاری تسلا خواهد بود.

هفتمین کارخانه تسلا کجا خواهد بود؟

TESLA علاقه مندی خود را به ایجاد کارخانه ای برای فراوری خودروی الکتریکی مقرون به صرفه قیمت در هند در ماه آگوست ابراز کرد. تسلا در حال حاضر شش کارخانه دارد و در حال ساخت هفتمین کارخانه به ارزش پنج میلیارد دلار در شمال استان Nuevo Leon در مکزیک است.

ماسک در ماه May گفت که تسلا احتمالاً تا انتها امسال مکانی را برای یک کارخانه تازه انتخاب خواهد نمود. اگر ترکیه بتواند تاسیسات فراوریی را که برای هند در نظر گرفته شده جذب کند، این موفقیت بزرگی خواهد بود.

جیکو 7 کراس اوور تازه چری برای بازار خودرو ایران / راهنمای جامع JAECOO 7

خرابی شمع چه نشانه هایی دارد؟ / هر آنچه درباره خرابی شمع باید بدانید

تاریخ تغییر نام ری را ایران خودرو تعیین شد / ری را از تارا ایمن تر است؟

گزارش بازار خودرو / قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در دو مسیر متفاوت

منبع: بیت ران

به "کارخانه تسلا در ترکیه راه اندازی می گردد؟ ، گفتگوی اردوغان و ماسک در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه تسلا در ترکیه راه اندازی می گردد؟ ، گفتگوی اردوغان و ماسک در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید