فاکسکان به اپل تضمین داد ویروس کرونا مسئله ای در فراوری آیفون ها بوجود نخواهد آورد!

به گزارش وبلاگ ایتالیا، روز گذشته خبری منتشر شد مبنی براینکه فراوری آیفون ها می تواند به خاطر شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی روبرو گردد. اما فاکسکان که از بزرگ ترین خطوط مونتاژ آیفون ها به شمار می رود، به اپل اطمینان داد اقداماتی برای ادامه اجرای تعهدات فراوریات خود اتخاذ نموده.

فاکسکان به اپل تضمین داد ویروس کرونا مسئله ای در فراوری آیفون ها بوجود نخواهد آورد!

فاکسکان کارخانه بسیار بزرگی در ووهان، مرکز استان هوبئی چین دارد؛ یعنی دقیقا مرکز شیوع ویروس کرونا! اما خب مردم این شهر و کارمندان این شرکت در تعطیلات سال نو به سر می برند و تا زمان شروع ساعات کاری در چین نیز به کار باز نمی گردند! بنابراین از نگرانی اپل مبنی براینکه ممکن است کارمندان این شرکت به این ویروس مبتلا شوند تا حدودی کاسته می گردد.

سال نو چینی ها که تحت عنوان لونار شناخته می گردد با شیوع ویروس کشنده و بسیار خطرناک کرونا، برای ملت چین چندان خوشایند نبود. اما دولت چین مجبور شد زمان تعطیلات را تا 2 فوریه (13 بهمن) افزایش دهد تا از این طریق از پخش شدن هرچه بیشتر ویروس و ابتلای مردم به آن جلوگیری کند.

دردسر تازه ویروس کرونا برای اپل؛ آیفون 9 ممکن است با تاخیر فراوری گردد

متاسفانه آینده این ویروس و راه حلی برای درمان آن هنوز تعیین نشده و به همین خاطر نگرانی های شرکت های بزرگ از جمله اپل از بابت تاخیر در فراوری محصولات این شرکت روز به روز در حال افزایش است. اپل حتی نمی تواند پیش بینی دقیقی از میزان سود خود در سه ماه اول امسال داشته باشد و آن را چیزی در حدود 63 تا 67 میلیارد دلار تخمین زد! چشم انداز بسیار وسیعی که در چند سال اخیر بی سابقه بوده!

این یعنی بین نقاط بالا و پایین این پیش بینی 6.3 درصد تفاوت وجود دارد که از متوسط فاصله بین نقاط بالا و پایین درآمد این شرکت در طول 5 سال گذشته (4.4 درصد) نیز بیشتر است! تیم کوک در مصاحبه ای با رویترز گفت به دقت در حال آنالیز شرایط پیش آمده و جمع آوری اطلاعات از نقاط داده فراوان هستند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شرکت هایی چون فاکسکان که برای اپل یا هر شرکت بزرگ دیگری کار می نمایند، از دیگر محل ها تمیزتر و امن تر هستند. اما باز هم در درجه اول جان مردم از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و لذا باید منتظر ماند و دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

جدیدترین گزارش اقتصادی اپل منتشر شد؛ ثبت رکورد جدید

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "فاکسکان به اپل تضمین داد ویروس کرونا مسئله ای در فراوری آیفون ها بوجود نخواهد آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاکسکان به اپل تضمین داد ویروس کرونا مسئله ای در فراوری آیفون ها بوجود نخواهد آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید