استارتاپ

عکس ، این مدیر ایرانی گوگل مشکل دانلود کاربران ایرانی را حل کرد!

مشکل دانلود بازی و نرم افزار از گوگل پلی با پیگیری یک مهندس ایرانی مشغول در بخش فایربیس گوگل به حد زیادی رفع شده است. این خبر را دیجیاتو با انتشار توئیت هایی از این مهندس ایرانی منتشر نموده است. ایمان رحمتی زاده دانش آموخته دانشگاه شریف و از شاگردان نخبه...

24 شهریور 1401

ساخت اولین سد از طریق ربات ها و بزرگترین چاپگر سه بعدی جهان!

چین در حال ساخت یک سد هیدروالکتریک با استفاده از هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی می باشد. زمان اتمام این پروژه حدود دو سال بعد تخمین زده شده است. بر اساس گزارش ها، این سد به طور کامل از طریق ربات های مجهز به هوش مصنوعی ساخته خواهد شد. این ربات ها با کمک یک چاپگر...

12 تیر 1401

اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال 1400 حوزه فین تک شد

سومین جشنواره نهال فین تک روز چهارشنبه، چهارم اسفند ماه، برگزار گردید که طی آن بلوبانک، استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران، رتبه نخست اپلیکیشن، محصول یا راه حل منتخب سال 1400 را کسب کرد.

31 اردیبهشت 1401

رمزگشایی DNA موسیقی برای شنیدن بهتر نغمه های آسمانی، عبور از سد زبانی بین ستاره ای

گروهی از محققان یکی از استارت آپ ها اخیرا مطالعاتی را در زمینه کدشکنی دی ان ای موسیقی شروع نموده اند؛ چرا که آنها معتقدند با شکستن کد ژنتیکی موسیقی فرکانس های ارتعاشی واقعی مستقیماً از مولکول ها جمع آوری می گردد و این امر امکان شنیدن نغمه های نجومی و...

15 دی 1400

اوضاع نابسامان شتاب دهنده ها در کشور، استقرار 60 درصد شتاب دهنده ها در تهران خبرنگاران

شتاب دهنده ها در آموزش درست به استارتاپ ها، تسهیل دسترسی به متخصصان و فرایند های حقوقی، تراکم جمعیتی درست، دسترسی به اطلاعات و داده ها و فضای مناسب و ... دچار مشکل هستند؛ در این گزارش به بررسی شرایط کلی شتاب دهنده ها و مسائل آن ها پرداخته ایم.

25 فروردین 1400

باتری های نانویی که 15 سال دوام دارند خبرنگاران

یک استارت آپ هندی پیروز به توسعه باتری هایی با شارژ سریع شده که قابلیت استفاده تا 15 سال را دارد. این باتری ها به سرعت شارژ می شوند و می توان آن ها را در خودرو ها به کار برد.

14 فروردین 1400

راه اندازی رشته های مرتبط با فراوری محصولات خرما در هرمزگان را دنبال می کنیم

خبرنگاران/هرمزگان سرپرست مرکز علمی کاربردی دانشگاه جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: با توجه به اینکه استان هرمزگان یکی از قطب های فراوری خرمای صادراتی کشوراست، نیازمند ایجاد رشته های دانشگاهی در این حوزه است که بنا داریم با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی...

9 فروردین 1400

خبرنگاران امضای تفاهم نامه نوآوری و تجاری سازی فناوری های صنایع معدنی در کیش

کیش- خبرنگاران- تفاهم نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه نوآوری ها و تجاری سازی فناوری های مشترک حوزه معدن و صنایع معدنی به امضا رسید.

21 مهر 1399

حضور 4 شتاب دهنده و 11 استارتاپ در مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی

مدیر مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه این مرکز با هدف به وجود آوردن مارپیچ سه گانه صنعت، جامعه و دانشگاه در حوزه علوم انسانی بوجود آمده است، گفت: 4 شتاب دهنده و 11 استارتاپ در این مرکز حضور دارند.

12 فروردین 1399

به افرادی احتیاج داریم که شانه هایشان را زیر بار بگذارند

استاد دانشگاه است، اما به چند ویژگی قابل توجه متصف است؛ یکی اینکه تجربه راه اندازی استارتاپ را در کارنامه اش دارد. ویژگی دیگر اینکه در رویدادهای استارتاپی حضور می یابد و کوشش می نماید که کانال ها و حوزه های جدید برای راه اندازی استارتاپ را به جوانان آموزش...

29 اسفند 1398

فرصت ها و منابع سرمایه گذاری کشورهای مسلمان اشتراک گذاری می گردد

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران با اشاره به برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM گفت: در این نشست زمینه ای فراهم می گردد تا کشورهای عضو، فرصت ها و منابع سرمایه گذاری خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

21 بهمن 1398

تصفیه هوا با پلاسمای سرد نانویی محقق می گردد

یک استارت آپ ایرانی با فراوری دستگاهی پیروز شده ضمن بهره گیری از فناوری پلاسمای سرد نانو، هوای آلوده را تصفیه کند.

4 آذر 1398

قدرت رسانه در خدمت کسب و کار نوین، جایزه یک میلیاردی میدون برای کارآفرینان

برنامه میدون در 52 قسمت رقابت میان کارآفرینان و تولیدکنندگان نوپا را به تصویر می کشد.

9 مهر 1398

مسدود سازی حساب بانکی بدون آنالیز تخلف برداشته شد

در آینده نزدیک حساب بانکی کسب و کارهای عضو این اتحادیه به نسبت جرمی که رخ می دهد، مسدود خواهد شد.

9 شهریور 1398

روایت جهرمی از حضور در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اینستاگرام خود با اشاره به پیشرفت چشمگیر ایران در زمینه استارت آپ از دلایل حضورش در اجلاس تابستانه مجمع جهانی اقتصاد در پکن نوشت.

21 مرداد 1398

فروش 5میلیارد ریالی صنایع دستی استان سمنان در هفته اخیر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: حدود 5میلیارد ریال صنایع دستی استان سمنان در هفته اخیر به فروش رفت.

22 اسفند 1397