اهدای بیش از 850 تبلت به دانش آموزان خراسان شمالی طی سه هفته اخیر

به گزارش وبلاگ ایتالیا، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اهدای بیش از 850 دستگاه تبلت بین دانش آموزان این استان اطلاع داد.

اهدای بیش از 850 تبلت به دانش آموزان خراسان شمالی طی سه هفته اخیر

مهدی مودی درششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: قریب به 79 درصد از دانش آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند، 37 هزار دانش آموز از شبکه شاد محروم واز مابقی روش ها یادگیری پیگیری می گردد.

وی گفت: در 20 روز اخیر 500 تبلت از مرکز آمار 30 تبلت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان 248 تبلت توسط خیرین به دانش آموزان اهدا شده است و 100 تبلت از بانک ملی و 14 تبلت از بانک سپه قول مساعدت گرفته شده است.

مودی اضافه کرد: آموزش تعطیل نیست و به صورت مجازی و حضوری همراه با رعایت پروتکل بهداشتی در حال اجرا می باشد.

وی گفت: در بخش حضوری مطابق مصوبه ملی مدارس زیر 50 دانش آموز همراه با رعایت پروتکل بهداشتی در مناطق آبی وکلاس های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد وآبی برگزار می گردد.

مودی گفت: براساس مصوبه استانی مجوز برگزاری کلاس های حضوری همراه با پروتکل بهداشتی با تصمیم شورای مدرسه به فرمانداران ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 95 درصد از بازخورد های کلاس های حضوری نشان می دهد که اولیا از آموزش های حضوری رضایت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: براساس تفاهم نامه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری هشت پژوهشرا با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و آزمایشگاه سلول های بنیادین برای سال تحصیلی آینده تجهیز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهدای بیش از 850 تبلت به دانش آموزان خراسان شمالی طی سه هفته اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای بیش از 850 تبلت به دانش آموزان خراسان شمالی طی سه هفته اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید