هوش مصنوعی

بازیگران کارتونی بازی تاج و تخت، هنرنمایی تازه هوش مصنوعی

وقتی دو دنیای محبوب با هم ترکیب شوند و تصاویر جادویی شگفت انگیز خلق می شود. تصور کنید حماسه بازی تاج و تخت را با شخصیت های پیچیده و داستان های ظریفش، با تصویرگری جادویی استودیو جیبلی درآمیزید.

27 فروردین 1403

ایمو، ربات خانگی دوست داشتنی شما (آنالیز کامل ویژگی های آن)

ربات ایمو (EMO) جالبترین حیوان خانگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که مطمئنا در اولین برخورد شخصیت و مجذوب کنندهیت ش توجه شما را جلب خواهد نمود. ایمو با سنسورهای متعدد و فناوری های پیشرفته ای ساخته شده است و می تواند به خوبی دنیا اطراف خود را کاوش کند. این ربات...

29 اسفند 1402

طراحی خودرو اپل لو رفت، این ون بدون فرمان با صندلی هواپیما و تلویزیون داخلی است!

منبعی آگاه می گوید اپل در پی تولید ونی آینده نگرانه با تلویزیون داخلی و سیستم کاملا خودران بود. خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی جزئیات ناگفته ای درباره خودرو لغوشده اپل که با نام پروژه تایتان شناخته می شد، فاش کرده است.

21 اسفند 1402

لنوو از اولین لپ تاپ با نمایشگر شفاف جهان رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه CES سال جاری، دستگاه های بسیار جالبی از جمله یک لپ تاپ با نمایشگر جوهر الکترونیکی تزئینی روی درب و یک لپ تاپ که به تبلت اندرویدی تبدیل می گردد، به نمایش گذاشت. به نظر می رسد شرکت لنوو همچنان ایده های مجذوب کننده زیادی در سر دارد زیرا در...

8 اسفند 1402

چشم خود را به چالش بکشید، تصویر واقعی کدام است؟، عکس

هوش مصنوعی در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته و روز به روز تشخیص اینکه چه چیزی به وسیله هوش مصنوعی ساخته شده سخت و سخت تر می گردد. حالا به همین دلیل ما شما را به یک چالش دعوت می کنیم.

20 آذر 1402

کارخانه تسلا در ترکیه راه اندازی می گردد؟ ، گفتگوی اردوغان و ماسک در نیویورک

احتمال راه اندازی کارخانه تسلا در ترکیه وجود دارد. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس و تسلا قبل از مجمع عمومی سازمان ملل متحد ملاقات کرد. اردوغان از ماسک خواست تا کارخانه تسلا را در ترکیه تاسیس کند.

27 شهریور 1402

فیلم، انگلیسی صحبت کردن لیونل مسی مثل بلبل با این فناوری باورنکردنی

هوش مصنوعی در خدمت مسی؛ لئو خجالتی انگلیسی را مثل بلبل حرف می زند.

22 شهریور 1402

بهروز افخمی: نتیجه سناریو دادن به هوش مصنوعی افتضاح می گردد

بهروز افخمی معتقد است: هیاهویی که درباره هوش مصنوعی و توانایی آن برای نوشتن فیلمنامه به راه افتاده، غلط و بی نتجه است و فیلمسازان جوان بدانند که این حرف ها فقط به درد ایلان ماسک می خورد.

24 مرداد 1402

ورود ربات ها به کتابخانه ها؛ چالش کتابداران کشور های در حال توسعه

سرویس مدیریت کتاب خبرنگاران ، به نقل از دیلی تایمز پاکستان، بدون شک فناوری های پیشرفته چالش های بزرگی را در زمینه کتابخانه ها و امور مربوط به کتابداری به همراه داشته و کتابداران و مراجعان کتابخانه ها را برای کشف حداکثر اطلاعات در حداقل زمان، تحت تاثیر...

23 تیر 1402

جوک های بی مزه چت جی پی تی

محققان دریافته اند که هنگامی که از چت جی پی تی خواسته می گردد یک جوک تعریف کند این چت بات 25 جوک یکسان را بارها و بارها تکرار می نماید.

25 خرداد 1402

سند توسعه هوش مصنوعی در حال تدوین است

به گزارشخبرنگاران عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تقسیم کار درباره هوش مصنوعی در نهادهای مختلف دولت و متولی ایجاد قوانین پیرامون آن، به وسیله مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد. این مرکز مدت هاست که...

20 خرداد 1402

هوش مصنوعی تعطیلات آخر هفته را افزایش می دهد

دیجیاتو نوشت: محتمل است هوش مصنوعی با یاری به افزایش بهره وری کارمندان، بتواند مسیر را برای افزایش تعطیلات آخر هفته و کاهش روزهای کاری، هموار کند.

17 فروردین 1402

رابط کاربری تازه One UI 5.1 سامسونگ برای مدل های منتخب گلکسی عرضه شد

شرکت سامسونگ امروز از به روزرسانی نو رابط کاربری One UI 5.1 خود برای مدل های منتخب گلکسی اطلاع داد. این مدل ها شامل گلکسی های سریS22 ، Z Fold4، Z Flip4، S21 و S20 می گردد.

27 بهمن 1401

رونمایی از سریع ترین رم موبایل جهان؛ سرعت 9.6 گیگابیت بر ثانیه!

شرکت SK Hynix می گوید به زودی فراوری انبوه رم نو LPDDR5T را شروع می نماید که سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالایی دارد.

8 بهمن 1401

ناسا نمایش راه انداخته یا عصر نو در راه است؟

ایسنا نوشت: ناسا با شروع سری ماموریت های آرتمیس قصد در بازگرداندن بشر به سطح قمر زمین دارد اما آیا این ماموریت شروع عصر تازه آپولو خواهد بود یا پایانی بر سفرهای سرنشین دار ناسا به اعماق فضا؟

6 آذر 1401

ربات دوپا ، رکورد جهانی گینس را در دوی 100 متر رباتیک شکست

بیشتر ربات های کنونی، به جز معدودی از آنها بسیار کند هستند. اما به تازگی یک ربات به نام Cassie رکورد دنیای گینس را برای دوی 100 متر به وسیله یک ربات دوپا به ثبت رسانده است. البته این ربات هنوز با سرعت برترین ورزشکاران دنیا فاصله دارد، اما نمایشی چشمگیر از رباتیک...

7 مهر 1401

اورواچ 2 یک بازی تازه نیست؛ عرضه دوباره اورواچ با مدل تجاری تازه است

بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) یکی از مهم ترین عناوین سال 2022 است. این بازی برای شرکت سازنده آن یعنی بلیزارد نیز اهمیت زیادی داشته و به همین علت این شرکت تمام تمرکز خود را روی آن گذاشته است. چندی پیش نسخه آزمایشی اورواچ 2 عرضه شد و نشان داد که در زمینه بازیکن علیه...

24 مرداد 1401

مقایسه مشخصات دو گوشی پرچمدار آینده گوگل و اپل

گوگل اخیرا در حوزه تلفن همراه پیشرفت زیادی داشته است و پس از عرضه پیکسل 6، با عرضه گوشی هوشمند پیکسل 7، قوی تر به این حوزه وارد خواهد شد.

13 تیر 1401

ساخت اولین سد از طریق ربات ها و بزرگترین چاپگر سه بعدی جهان!

چین در حال ساخت یک سد هیدروالکتریک با استفاده از هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی می باشد. زمان اتمام این پروژه حدود دو سال بعد تخمین زده شده است. بر اساس گزارش ها، این سد به طور کامل از طریق ربات های مجهز به هوش مصنوعی ساخته خواهد شد. این ربات ها با کمک یک چاپگر...

12 تیر 1401

اوضاع نابسامان شتاب دهنده ها در کشور، استقرار 60 درصد شتاب دهنده ها در تهران خبرنگاران

شتاب دهنده ها در آموزش درست به استارتاپ ها، تسهیل دسترسی به متخصصان و فرایند های حقوقی، تراکم جمعیتی درست، دسترسی به اطلاعات و داده ها و فضای مناسب و ... دچار مشکل هستند؛ در این گزارش به بررسی شرایط کلی شتاب دهنده ها و مسائل آن ها پرداخته ایم.

25 فروردین 1400
تعداد: (26)